Hex Commander: Misja 7 - Równina Audin
Aktualizacja:
Zdrada! Twoi sojusznicy obracają się przeciwko tobie. Sytuacja wydaje się beznadziejna, ale nieopodal czekają na ciebie posiłki. Wrogi bohater musi zostań zraniony, aby uciekł z pola walki. Potem musisz wybić armię wroga.

Twój bohater zaczyna misję w obozie wroga. Na normalnym poziomie trudności możesz rozprawić się z garnizonem obozu. Przyzwij 2-3 oddziały piechoty, najlepiej Pikinierów. Poradzą sobie z Kawalerią wroga, ale Kusznicy wroga szybko przetrzebią ich szeregi. Wykorzystaj Piechotę do ataku na ich pozycję. Kuszników na wieży nie możesz ruszyć atakami wręcz. Gdy wycofasz wszystkie jednostki z obozu, wróg rzuci się za tobą w pogoń (czerwone strzałki). Wykorzystaj sytuację do eliminacji wroga na otwartym polu.
Jednocześnie, nieopodal obozu na wschód, jest drugi portal oraz grupa twoich wojsk. Wkrótce będzie nacierać na nich jazda wroga z północy (duża czerwona strzałka). Ustaw pikinierów z przodu, a za nimi kuszników. Postaraj się stworzyć szczelną linię obrony.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to stawienie czoła dodatkowym grupom kawalerii z północy oraz większej liczbie kuszników w obozie wroga. Lepiej jest wycofać się z obozu i skupić na obronie w lesie, poniżej wschodniego teleportu. Możesz przyzwać dodatkową jednostkę Kawalerii, aby rozprawić się z większą ilością kuszników. Koniecznie ustaw Pikinierów w lesie. Jednostki nie tylko otrzymają bonus do obrony, ale zniwelują bonus do szarży dla wrogiej jazdy.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Misja 1 - Złe wieści
- Hex Commander: Misja 2 - Lodowy róg
- Hex Commander: Misja 3 - Oblężenie
- Hex Commander: Misja 4 - Wieża Ezerath
- Hex Commander: Misja 5 - Słoneczna brama
- Hex Commander: Misja 6 - Ucieczka
- Hex Commander: Misja 7 - Równina Audin
- Hex Commander: Misja 8 - Valendorf
- Hex Commander: Misja 9 - Twierdza Hayton
- Hex Commander: Misja 10 - Skute Wzgórze
- Hex Commander: Misja 11 - Mroczna Puszcza
- Hex Commander: Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu
- Hex Commander: Misja 13 - Tir Assin
- Hex Commander: Misja 14 - Enalone
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Hayton
- Hex Commander: Misja 16 - Szturm na Rauenborn
- Hex Commander: Misja 17 - Ofensywa na wschodzie
- Hex Commander: Misja 18 - Gor Zubul
- Hex Commander: Misja 19 - Kerdan
- Hex Commander: Misja 20 - Wzgórze Kerrash
- Hex Commander: Misja 21 - Elfia Granica
- Hex Commander: Misja 22 - Wrota Alvina
- Hex Commander: Misja 23 - Kontratak
- Hex Commander: Misja 24 - Żelazna Pięść
- Hex Commander: Misja 25 - Bazar Dun
- Hex Commander: Misja 26 - Kazad Dir
- Hex Commander: Misja 27 - Forteca Dar - Dar
- Hex Commander: Misja 28 - Wieża Ary
- Hex Commander: Misja 29 - Wieża Światła
- Hex Commander: Misja 30 - Leże Smoka
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
