Hex Commander: Misja 23 - W chowanego
Aktualizacja:
Choć podszedłeś pod obóz Orvin'a, ten zdołał zbiec. Musisz wyeliminować jego załogę, nim się do niego zbliżysz.

Zdobycie obozu wroga nie jest takie proste. W momencie gdy zaczniesz atakować, posiłki wroga wyruszą na pomoc pozostałym oddziałom.
Rozpoczynasz w dwóch miejscach. Na zachodzie jest oddział Arcaeny (1), którym najpierw zaatakujesz pozycje przeciwnika. Używaj bohaterki oraz magów do eliminacji strażników na wieżach. Nieopodal jest moździerz, który możesz zniszczyć przy pomocy swoich magów. Nie staraj się forsować wejścia, ponieważ jest tam sporo oddziałów. Brama obozu, jest dobrym miejscem na obronę kontrataków przeciwnika. W obozie jest otwarta przestrzeń, która nie sprzyja twoim oddziałom. Obóz jest usiany działami i moździerzami, co znacznie utrudnia szturm.

Oddział Sylvius'a (2) jest na południe od obozu. Zlikwiduj obronę bramy, ale jej nie przekraczaj. Pozycja tej grupy jest trudniejsza niż Arcaeny. Jeśli przejdziesz przez bramę, będziesz w zasięgu ostrzału działa i moździerza. Dodatkowo, posiłki wroga (3) rzuca się na najbliższe oddziały, czyli zgrupowanie Sylvius'a. Najlepiej jest umocnić się w przejściu i zatrzymać jednostki wroga przy użyciu Sylvius'a, a łucznikami niwelować ich stan osobowy. Czasem lepiej jest ostrzelać wrogów, którzy są za plecami zatrzymanych oddziałów. Lepiej jest utrzymać "blokadę" niż wybić takie oddziały.
Gdy większość obozu ruszy na twoje pozycje, możesz wprowadzić mały oddział dywersyjny (4). Najlepiej przyzwać jednorożców, którzy szybko się poruszają i mają duże szanse znaleźć i wyeliminować machiny oblężnicze wroga. Najpierw zajmij się moździerzami, a potem działami. Te pierwsze mogą atakować jednostki ignorując przeszkody terenowe. Następnie zabierz się za działa, podchodząc od kierunku, gdzie nie mają zasięgu.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Misja 1 - Początek
- Hex Commander: Misja 2 - Szafirowy Potok
- Hex Commander: Misja 3 - Zasadzka nad potokiem
- Hex Commander: Misja 4 - Skalisty Szlak
- Hex Commander: Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów
- Hex Commander: Misja 6 - Obrona Calyril
- Hex Commander: Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski
- Hex Commander: Misja 8 - Zbiegowie
- Hex Commander: Misja 9 - Zablokowany trakt
- Hex Commander: Misja 10 -Zduszony Wąwóz
- Hex Commander: Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny
- Hex Commander: Misja 12 - Passing the Village
- Hex Commander: Misja 13 - Crossing the Blockade
- Hex Commander: Misja 14 - Unexpected Strike
- Hex Commander: Misja 15 - Persistence
- Hex Commander: Misja 16 - Mountain Hideout
- Hex Commander: Misja 17 - Lighting Strikes Twice
- Hex Commander: Misja 18 - Zaraza Elunore
- Hex Commander: Misja 19 - Oblężenie Elunore
- Hex Commander: Misja 20 - Spalone Urwisko
- Hex Commander: Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem
- Hex Commander: Misja 22 - Linia obrony
- Hex Commander: Misja 23 - W chowanego
- Hex Commander: Misja 24 - W potrzasku
- Hex Commander: Misja 25 - Początek końca
- Hex Commander: Misja 26 - Lodowy krąg
- Hex Commander: Misja Poboczna
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
