Hex Commander: Misja 17 - Ścigana
Aktualizacja:
Spotkanie z Ayiren nie doszło do skutku. Nadal jesteś skazany na walkę z elfami.

Po zajęciu wioski, przyszedł czas na jej obronę (1). Do twoje dyspozycji zostanie oddana przyzwoita armia wraz z pokaźną liczbą dzików bojowych. Główny kierunek natarcia, nastąpi z północy (2). Jednak na południu (3) oraz zachodzie (3), wróg wyśle małe oddziały. W tych miejscach ilość krasnoludów jest wystarczająca. Możesz pozostawić tam tylko po dwa oddziały strzelców i wojowników. Resztę przenieść do wojsk na północy.

Wykorzystaj siłę dzików, aby zniszczyć oddziały, które są blisko twoich pozycji. Pamiętaj, że nie mogą one wchodzić na pola z lasem oraz umocnienia. Następnie zajmij się wrogimi jednostkami w wieżach oraz fortyfikacjach tuż przy północnym portalu. W razie możliwości, obsadź wieże Karric'iem (4), aby mógł blokować wrogów z większej odległości. Ustaw działa tuz przed budynkami. Z tej pozycji, będą mieć dobre pole widzenia na jednostki nadchodzące od strony rzeki. Nie wychodź za bardzo do wroga, to on ma przyjść do ciebie. Po oczyszczeniu pierwszej fali wroga, zajmij jak najlepsze pozycje dla swoich strzelców i reszty wojsk.
Pośród oddziałów wroga, jest kilka kapłanek oraz magów, których atak osłabia jednostki (obniża wartość ataku na kilka tur). Te dwa typy wrogów, są twoim priorytetowym celem. Magowie najczęściej biorą na cel twoje dziki, o ile są w ich zasięgu. Jeśli zamierzasz zaatakować kapłanki, to najlepiej tak skoordynować atak, aby wyeliminować je w jednej turze. W ten sposób, twoje wysiłki nie spełzną na niczym.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Misja 1 - Żywot Najemnika
- Hex Commander: Misja 2 - Żywot Generała
- Hex Commander: Misja 3 - Płonące Szlaki
- Hex Commander: Misja 4 - Anville
- Hex Commander: Misja 5 - Żelazna Twierdza
- Hex Commander: Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie
- Hex Commander: Misja 7 - Jak kamień w wodę
- Hex Commander: Misja 8 - Wiadomość do sojuszników
- Hex Commander: Misja 9 - Podstarzały wynalazca
- Hex Commander: Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie
- Hex Commander: Misja 11 - Thaldarom
- Hex Commander: Misja 12 - Kłopoty z wywernami
- Hex Commander: Misja 13 - Zaklinacze wywern
- Hex Commander: Misja 14 - Mosty śmierci
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Thaldarom
- Hex Commander: Misja 16 - Esadorei
- Hex Commander: Misja 17 - Ścigana
- Hex Commander: Misja 18 - Ukryty sad
- Hex Commander: Misja 19 - Po głazach do kłębka
- Hex Commander: Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy
- Hex Commander: Misja 21 - Droga do Avodany
- Hex Commander: Misja 22 - Ruiny Avodany
- Hex Commander: Misja 23 - Cmentarz w Avodany
- Hex Commander: Misja 24 - Król Magów
- Hex Commander: Misja 25 - Percival powstaje
- Hex Commander: Misja 26 - Krąg Arcaeny
- Hex Commander: Misja 27 - Bagna smutku
- Hex Commander: Misja 28 - Kurhan Vulpisa
- Hex Commander: Misja 29 - Przed Grobowcem
- Hex Commander: Misja 30 - Grobowiec Bohaterów
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
