Misja 17 - Ścigana | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
Aktualizacja:
Spotkanie z Ayiren nie doszło do skutku. Nadal jesteś skazany na walkę z elfami.

Po zajęciu wioski, przyszedł czas na jej obronę (1). Do twoje dyspozycji zostanie oddana przyzwoita armia wraz z pokaźną liczbą dzików bojowych. Główny kierunek natarcia, nastąpi z północy (2). Jednak na południu (3) oraz zachodzie (3), wróg wyśle małe oddziały. W tych miejscach ilość krasnoludów jest wystarczająca. Możesz pozostawić tam tylko po dwa oddziały strzelców i wojowników. Resztę przenieść do wojsk na północy.

Wykorzystaj siłę dzików, aby zniszczyć oddziały, które są blisko twoich pozycji. Pamiętaj, że nie mogą one wchodzić na pola z lasem oraz umocnienia. Następnie zajmij się wrogimi jednostkami w wieżach oraz fortyfikacjach tuż przy północnym portalu. W razie możliwości, obsadź wieże Karric'iem (4), aby mógł blokować wrogów z większej odległości. Ustaw działa tuz przed budynkami. Z tej pozycji, będą mieć dobre pole widzenia na jednostki nadchodzące od strony rzeki. Nie wychodź za bardzo do wroga, to on ma przyjść do ciebie. Po oczyszczeniu pierwszej fali wroga, zajmij jak najlepsze pozycje dla swoich strzelców i reszty wojsk.
Pośród oddziałów wroga, jest kilka kapłanek oraz magów, których atak osłabia jednostki (obniża wartość ataku na kilka tur). Te dwa typy wrogów, są twoim priorytetowym celem. Magowie najczęściej biorą na cel twoje dziki, o ile są w ich zasięgu. Jeśli zamierzasz zaatakować kapłanki, to najlepiej tak skoordynować atak, aby wyeliminować je w jednej turze. W ten sposób, twoje wysiłki nie spełzną na niczym.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Krasnoludów
- Misja 1 - Żywot Najemnika | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 2 - Żywot Generała | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 3 - Płonące Szlaki | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 4 - Anville | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 5 - Żelazna Twierdza | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 7 - Jak kamień w wodę | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 8 - Wiadomość do sojuszników | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 9 - Podstarzały wynalazca | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 11 - Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 12 - Kłopoty z wywernami | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 13 - Zaklinacze wywern | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 14 - Mosty śmierci | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 16 - Esadorei | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 17 - Ścigana | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 18 - Ukryty sad | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 19 - Po głazach do kłębka | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 21 - Droga do Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 22 - Ruiny Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 23 - Cmentarz w Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 24 - Król Magów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 25 - Percival powstaje | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 26 - Krąg Arcaeny | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 27 - Bagna smutku | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 28 - Kurhan Vulpisa | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 29 - Przed Grobowcem | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 30 - Grobowiec Bohaterów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Kampania Krasnoludów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
