Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
Aktualizacja:
Czas zdobyć stolicę goblinów! Jest to długie zadanie, które polega na pokonaniu kilku linii obronnych wroga. Otrzymasz jednak spore wsparcie ze strony Krasnoludów, których siła i liczebności w zupełności wystarczają na wykonanie tego zadania.

Na początek oczyść teren wokół portalu w lesie i kontratak wroga z południowego zachodu oraz odeprzyj atak Wilków na wschodzie na grupę Krasnoludów. Dopiero wtedy zacznij przemieszczać swoje wojska w stronę wież (niebieskie strzałki) przed pierwszą linią fortyfikacji. Łucznicy na tych wieżach będą sporym problemem (czerwone kółka), ale wykorzystanie swojego bohatera-maga oraz przyzwanie dwóch dodatkowych Magów zniwelują zagrożenie. Możesz ich zniszczyć tylko przy użyciu borni dystansowych, więc sprowadź machiny oblężnicze oraz Strzelców, aby się ich definitywnie pozbyć. Teraz możesz zebrać skrzynie z przydatnymi zwojami Szału.

Pierwsza linia murów, posiada Magów Bojowych oraz łuczników na wieżach. Zbierz swoje wojska przed murami, ale poza zasięgiem jednostek. Przeciwnik najczęściej wyśle swoje wojska zza murów do kontraktu na twoje jednostki (duża czerwone strzałka). Wykorzystaj wojska krasnoludów do szybkiej eliminacji przeciwników. Korzystaj z Dzików oraz Bereskerów, ponieważ mają zdolność regeneracji i zadają dużo obrażeń. Możesz przyzwać jednego Maga w portalu za murami, do zamrażania wrogów, ale tylko w sytuacji, gdy nie ma wielu przeciwników w pobliżu. Kluczem jest jednoczesny atak Magami na jednostki wroga na murach i podejście piechotą oraz artylerią pod mury na zasięg ataku. Inaczej Łucznicy i Magowie Bojowi goblinów zdziesiątkują twoje wojska.
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
	
- Kampania
		
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
 - Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
 - Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
 - Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
 - Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
 - Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
 - Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
 - Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
 - Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
 - Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
 - Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
 - Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
 - Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
 - Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
 - Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
 - Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
 - Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
 - Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
 - Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
 - Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
 - Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
 - Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
 - Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
 - Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
 - Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
 - Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
 - Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
 - Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
 - Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
 - Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
 
 
 - Kampania
		
 
 - Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
