Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów | Kampania Elfów w Hex Commander
Aktualizacja:
Tam gdzie miał być przyjaciel, jest nieprzyjaciel. W kręgu druidów spotykasz wrogie Maga, który zmusza się do potyczki.

Jest to misja-pojedynek. Nie możesz przyzwać dodatkowych jednostek i jesteś zdany tylko na swój spryt. Do tej misji potrzebujesz dodatkowych eliksirów i zwojów, a to co znajdziesz na mapie nie wystarczy do przetrwania i zwycięstwa. Ulepszenie statystyk głównych twojej bohaterki, również się przyda.
Głównym celem jest wrogi Mag, Vivric (1). Jak by tego było mało, zaatakują cię dwa Niedźwiedzie (2), które będą znacznym utrudnieniem. Wrogi Mag na normlanym poziomie trudności posiada 200 punktów życia i zadaje 40 obrażeń. Jest odporny na magię (większość zwojów na niego nie działa) i jego ataki osłabią twoją Arcaene. Jednak przez całą walkę nie będzie się poruszał, a obeliski wokół jego pozycji blokują linię strzału. Dodatkowo, są tam rozmieszczone skrzynie. W każdej jest niewielka ilość złota. Dodatkowo, w skrzyni nad Vivric'em jest eliksir Lekkich Stóp (przez 3 tury poruszasz się o jeden hex więcej), po prawej jest mały eliksir leczenia, a poniżej zwój Trująca Chmura (zdaje obrażenia i osłabia ataki jednostki).
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
	
- Kampania Elfów
		
- Misja 1 - Początek | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 3 - Zasadzka nad potokiem | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 4 - Skalisty Szlak| Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 6 - Obrona Calyril | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 8 - Zbiegowie | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 9 - Zablokowany trakt | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 10 -Zduszony Wąwóz | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 12 - Passing the Village | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 14 - Unexpected Strike | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 15 - Persistence | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 16 - Mountain Hideout | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 17 - Lighting Strikes Twice | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 18 - Zaraza Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 19 - Oblężenie Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 20 - Spalone Urwisko | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 22 - Linia obrony | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 23 - W chowanego | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 24 - W potrzasku | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 25 - Początek końca | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja 26 - Lodowy krąg | Kampania Elfów w Hex Commander
 - Misja Poboczna
 
 
 - Kampania Elfów
		
 
 - Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
