Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem | Kampania Elfów w Hex Commander
Aktualizacja:
Zostałeś zaatakowany przez podstępne krasnoludy, które chcą dopaść Srebnoskrzydłą.

Mimo przewagi wroga, technologicznie oraz liczebnej, jest to dość łatwa misja, jeśli wykonasz kilka rzeczy w odpowiedniej kolejności. Rozpoczynasz misję w północnej części mapy, obok portalu. Twoja lokacja to dogodna pozycja obronna, zwłaszcza dzięki Baliście, którą jest w idealnej pozycji.
Po pierwsze, zabierz się za likwidację moździerzy na południu (1). Najlepiej jest wysłać do tego zadania Sylvius'a oraz jednorożca. Te dwie jednostki szybką się zbliżą do wroga. Jednorożec ma dużą wytrzymałość na ataki dystansowe, a dodatkowo jest tam duża ilość lasu. Sam potrafi się zregenerować, więc jest idealnym kandydatem. Po kilku turach, nadejdą oddziały bereskerów, więc jest to zadanie Sylviusa, aby ich unieruchomić.
Po drugie, bacznie obserwuj kto forsuje rzekę (2). Niech twoja balista (3) najpierw wyeliminuje działo po drugiej stronie rzeki. Następnie eliminuj strzelców. Nie musisz zmieniać pozycji, wystarczy poczekać aż wrogowie nadejdą. Swoimi oddziałami pozostań poza zasięgiem dział. Dzik bojowy to zadanie dla Arcaeny oraz twoich pozostałych oddziałów. Spróbuj zwabić go bliżej swoich oddziałów, ale uważaj na katapultę. W tym zadaniu nie masz kapłanki, więc możesz ją sprowadzić przez portal.
Po drugiej stronie rzeki jest duże zgrupowanie dział oraz strzelców (1). Armia krasnoludów będzie sama polować na ciebie. Wystarczy, że podejdą bliżej ciebie. Działo, które znajduje się na wzniesieniu (5) może razić sporą cześć po drugiej stronę rzeki, ale jeśli nic nie będzie w jej zasięgu, a liczebność krasnoludów spadnie, opuści swoją pozycję i przejdzie do ataku. Jeśli tego nie zrobi, wyślij jednorożca do likwidacji tej machiny.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Elfów
- Misja 1 - Początek | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 3 - Zasadzka nad potokiem | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 4 - Skalisty Szlak| Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 6 - Obrona Calyril | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 8 - Zbiegowie | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 9 - Zablokowany trakt | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 10 -Zduszony Wąwóz | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 12 - Passing the Village | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 14 - Unexpected Strike | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 15 - Persistence | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 16 - Mountain Hideout | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 17 - Lighting Strikes Twice | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 18 - Zaraza Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 19 - Oblężenie Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 20 - Spalone Urwisko | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 22 - Linia obrony | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 23 - W chowanego | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 24 - W potrzasku | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 25 - Początek końca | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 26 - Lodowy krąg | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja Poboczna
- Kampania Elfów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
