Hex Commander: Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem
Aktualizacja:
Zostałeś zaatakowany przez podstępne krasnoludy, które chcą dopaść Srebnoskrzydłą.

Mimo przewagi wroga, technologicznie oraz liczebnej, jest to dość łatwa misja, jeśli wykonasz kilka rzeczy w odpowiedniej kolejności. Rozpoczynasz misję w północnej części mapy, obok portalu. Twoja lokacja to dogodna pozycja obronna, zwłaszcza dzięki Baliście, którą jest w idealnej pozycji.
Po pierwsze, zabierz się za likwidację moździerzy na południu (1). Najlepiej jest wysłać do tego zadania Sylvius'a oraz jednorożca. Te dwie jednostki szybką się zbliżą do wroga. Jednorożec ma dużą wytrzymałość na ataki dystansowe, a dodatkowo jest tam duża ilość lasu. Sam potrafi się zregenerować, więc jest idealnym kandydatem. Po kilku turach, nadejdą oddziały bereskerów, więc jest to zadanie Sylviusa, aby ich unieruchomić.
Po drugie, bacznie obserwuj kto forsuje rzekę (2). Niech twoja balista (3) najpierw wyeliminuje działo po drugiej stronie rzeki. Następnie eliminuj strzelców. Nie musisz zmieniać pozycji, wystarczy poczekać aż wrogowie nadejdą. Swoimi oddziałami pozostań poza zasięgiem dział. Dzik bojowy to zadanie dla Arcaeny oraz twoich pozostałych oddziałów. Spróbuj zwabić go bliżej swoich oddziałów, ale uważaj na katapultę. W tym zadaniu nie masz kapłanki, więc możesz ją sprowadzić przez portal.
Po drugiej stronie rzeki jest duże zgrupowanie dział oraz strzelców (1). Armia krasnoludów będzie sama polować na ciebie. Wystarczy, że podejdą bliżej ciebie. Działo, które znajduje się na wzniesieniu (5) może razić sporą cześć po drugiej stronę rzeki, ale jeśli nic nie będzie w jej zasięgu, a liczebność krasnoludów spadnie, opuści swoją pozycję i przejdzie do ataku. Jeśli tego nie zrobi, wyślij jednorożca do likwidacji tej machiny.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Misja 1 - Początek
- Hex Commander: Misja 2 - Szafirowy Potok
- Hex Commander: Misja 3 - Zasadzka nad potokiem
- Hex Commander: Misja 4 - Skalisty Szlak
- Hex Commander: Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów
- Hex Commander: Misja 6 - Obrona Calyril
- Hex Commander: Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski
- Hex Commander: Misja 8 - Zbiegowie
- Hex Commander: Misja 9 - Zablokowany trakt
- Hex Commander: Misja 10 -Zduszony Wąwóz
- Hex Commander: Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny
- Hex Commander: Misja 12 - Passing the Village
- Hex Commander: Misja 13 - Crossing the Blockade
- Hex Commander: Misja 14 - Unexpected Strike
- Hex Commander: Misja 15 - Persistence
- Hex Commander: Misja 16 - Mountain Hideout
- Hex Commander: Misja 17 - Lighting Strikes Twice
- Hex Commander: Misja 18 - Zaraza Elunore
- Hex Commander: Misja 19 - Oblężenie Elunore
- Hex Commander: Misja 20 - Spalone Urwisko
- Hex Commander: Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem
- Hex Commander: Misja 22 - Linia obrony
- Hex Commander: Misja 23 - W chowanego
- Hex Commander: Misja 24 - W potrzasku
- Hex Commander: Misja 25 - Początek końca
- Hex Commander: Misja 26 - Lodowy krąg
- Hex Commander: Misja Poboczna
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
