Misja 16 - Mountain Hideout | Kampania Elfów w Hex Commander
Aktualizacja:
Ekspedycja Elfów dociera do lokacji, gdzie prawdopodobnie jest poszukiwany miecz. Jednak na drodze znów stoją wojska Imperium.

Rozpoczynasz na południu mapy z niewielkim oddziałem jednostek Elfów. Na całej mapie są trzy obozy przeciwnika i kilka pomniejszych oddziałów wojsk Ludzi. Na tej mapie nie ma portali, więc zadbaj o każdą jednostkę i nie pozwól sobie na straty.
Najpierw oczyść pierwszy obóz (1). Jest w miarę prosty, ponieważ składa się tylko z jednostek walczących wręcz. Skorzystaj z umiejętności Sylvius'a, ochrony lasu oraz drewnianego muru, który ogranicza ruch jednostek. Teraz udaj się dalej, na północny wschód do skrzyżowania (2). Tutaj są dwie skrzynie ze zwojem Tarczy oraz Eliksirem Szybkości plus trochę monet. Tutaj zaatakuję cię kilka oddziałów, w tym jednostki Kawalerii. Koniecznie powstrzymaj i osłab ich za pomocą Magów. Ich szarże mogą cię sporo kosztować.

Zanim wyruszysz dalej na północ, warto odbić jeńców we wschodnim obozie (3). Wróg posiada tutaj Kuszników na wieżach i barykadach. Zbliż się swoimi oddziałami do drewnianych murów i wyślij swoich bohaterów na pola z lasem tuż przed umocnieniami. Przyda się również Mag Elfów, który osłabi kuszników. Z tyłu trzymaj medyków, którzy podleczą twoich bohaterów. Zacznij eliminować najbliższy oddział. Gdy przeciwnik wyśle swoje oddziały Piechoty, użyj Sylvius'a, aby zatrzymać ich w przejściu. W ten sposób w bardzo łatwy sposób rozprawisz się z całą załogą i oswobodzisz więźniów.
Teraz czas zabrać się z ostatni obóz wroga na północy (4). Grupa obrońców składa się z trzech jednostek Piechoty oraz trzech Kuszników. Nie pozwól jednostkom walczącym wręcz opuścić obozu (wykorzystaj Sylviusa) i atakuj Kuszników w pierwszej kolejności. Wykorzystaj las, aby zniwelować obrażenia od wrogiego ostrzału lub do ucieczki przed Piechotą. Na wschód od obozu jest kolejna skrzynia i grupa wrogów, która nie powinna rozpocząć ataku, dopóki się nie zbliżysz.
Ostatni grupa, będzie bardzo wymagająca (5), ponieważ w jej skład wchodzi Mag. Przypomnę, że imperialny Mag ignoruje przeszkody terenowe (w przeciwieństwie do twoich Magów) i ma zasięg 5 pól. Do tego zamraża jednostki, przez co nie mogą się poruszać ani atakować. Musisz wykorzystać jak największą ilość jednostek i wyeliminować go w pierwszej kolejności, nawet kosztem swoich jednostek. Sylvius może go tylko unieruchomić, więc lepiej użyć go do ataku na pozostałych wrogów.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności to walka z dodatkowymi oddziałami Piechoty, Milicji oraz Kawalerii pomiędzy skrzyżowanie , nad pierwszym obozem (2) i ostatnim obozem na północy (4). Pozostałe grupy nie zmienią liczebności ani poziomu doświadczenia. Wszystkie jednostki zyskają maksymalny poziom. Nadal jest możliwe zwycięstwo z wykorzystanie dostępnych środków, ale warto zainwestować w statystki bohaterów, Magów lub Łuczników. Możesz też przyzwać Szkielety lub użyć zwojów Tarczy na Arcaena i używać jej jako wabika.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Elfów
- Misja 1 - Początek | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 3 - Zasadzka nad potokiem | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 4 - Skalisty Szlak| Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 6 - Obrona Calyril | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 8 - Zbiegowie | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 9 - Zablokowany trakt | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 10 -Zduszony Wąwóz | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 12 - Passing the Village | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 14 - Unexpected Strike | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 15 - Persistence | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 16 - Mountain Hideout | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 17 - Lighting Strikes Twice | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 18 - Zaraza Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 19 - Oblężenie Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 20 - Spalone Urwisko | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 22 - Linia obrony | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 23 - W chowanego | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 24 - W potrzasku | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 25 - Początek końca | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 26 - Lodowy krąg | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja Poboczna
- Kampania Elfów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
