Hex Commander: Milicja Opis Jednostek Imperium
Aktualizacja:
Milicja

Jest pierwszą jednostką dostępną dla twojej armii. Na pierwszym poziomie nie ma praktycznie żadnego pancerza (redukcji obrażeń). Dopiero po pierwszym ulepszeniu zyskuje obronę w czasie walki wręcz oraz posiada więcej punktów zdrowia. Zadaje jednak spore obrażenia i jest to najtańsza jednostka do rekrutacji oraz przywołania w czasie bitwy. Z tego powodu będzie ci służyć za mięso armatnie, zwłaszcza masz mało monet. Jeśli chcesz z niej korzystać częściej, koniecznie ulepsz Milicje do 3 poziomu, potem według uznania (dwa pierwsze ulepszenia kosztują tylko jeden kryształ, potem każde następne jest za dwa). Musisz mieć minimum 3 ludzi w oddziale, żeby zadać maksymalne obrażenia. Przy dwóch żołnierzach siła obrażeń spada o 33%, a przy jednym obrażenia są niższe o 66%.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Jednostki
- Hex Commander: Imperium (ludzie)
- Hex Commander: Percival Opis Jednostek Imperium
- Hex Commander: Milicja Opis Jednostek Imperium
- Hex Commander: Piechota Opis Jednostek Imperium
- Hex Commander: Kusznicy Opis Jednostek Imperium
- Hex Commander: Katapulta Opis Jednostek Imperium
- Hex Commander: Pikinierzy Opis jednostki
- Hex Commander: Mag Bojowy Opis Jednostek Imperium
- Hex Commander: Premium Jednostki
- Hex Commander: Kawaleria Opis Jednostek Imperium
- Hex Commander: Imperium (ludzie)
- Hex Commander: Jednostki
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
