Misja 11 - Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
Aktualizacja:
Trójka bohaterów podróżuje dalej, do Thaldarom, gdzie spotykają kapitana strzelców oraz nowe kłopoty.

Twierdza krasnoludów jest atakowana przez siły elfów. Jednak Hartwin jest doborowym strzelcem i zadbał o odpowiednie umocnienie twierdzy. Jest tutaj tylko jedno wejście, a sama twierdza posiada liczne wieże i jest na wysokiej pozycji.
Elfy nie będą miały łatwej przeprawy. Masz do dyspozycji 4 bohaterów, silne mury z licznymi oddziałani strzelców oraz dział. Największym zagrożeniem są dla twoich wojsk, będą magowie elfów oraz kapłanki. Jednak, przy zmasowanym ostrzale, ta przewaga przestaje mieć znaczenie.
Zbierz swoich wojowników pod mury (1), tak aby zwabić więcej jednostek pod lufy twoich dział i muszkietów. Gdy uporasz się z większością łuczników wroga wokół twojej fortecy (2), sprowadź jak najwięcej strzelców na południową cześć murów, aby wesprzeć wojowników pod bramą (1). Użyj swoich bohaterów do zablokowania wąskiej drogi, która prowadzi do twierdzy.
Jeśli to możliwe, przeorganizuj ustawienia obrońców na murach i umieść swoje działa na wieżach (3). W ten sposób zadasz więcej obrażeń i łatwiej zaatakujesz kapłanki wroga. Z tego względu staraj się niszczyć oddziały, albo zrań jak największą ich ilość.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Krasnoludów
- Misja 1 - Żywot Najemnika | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 2 - Żywot Generała | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 3 - Płonące Szlaki | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 4 - Anville | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 5 - Żelazna Twierdza | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 7 - Jak kamień w wodę | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 8 - Wiadomość do sojuszników | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 9 - Podstarzały wynalazca | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 11 - Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 12 - Kłopoty z wywernami | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 13 - Zaklinacze wywern | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 14 - Mosty śmierci | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 16 - Esadorei | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 17 - Ścigana | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 18 - Ukryty sad | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 19 - Po głazach do kłębka | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 21 - Droga do Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 22 - Ruiny Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 23 - Cmentarz w Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 24 - Król Magów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 25 - Percival powstaje | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 26 - Krąg Arcaeny | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 27 - Bagna smutku | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 28 - Kurhan Vulpisa | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 29 - Przed Grobowcem | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 30 - Grobowiec Bohaterów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Kampania Krasnoludów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.