Hex Commander: Misja 9 - Podstarzały wynalazca
Aktualizacja:
Udajesz się na poszukiwania Karric'a, kolejnego bohatera krasnoludów, który ma dołączyć do twoich wojsk.

Karric został zaskoczony prze siły elfów, z którymi musisz się teraz zmierzyć. Ich wojska będą nacierać na twoje pozycji, ale wykorzysta nowe umiejętności Karrci'a, aby ich pokonać.
Karric może dwa razy zaatakować na odległość 5 pól. Oba ataki są unikatowe, po wykonaniu pierwszego, nie możesz się już ruszyć. Pierwszy atak unieruchamia jednostkę na 3 tury. Drugi zadaje nie tylko obrażenia, ale nakładają efekt kwasu i zadaje 20 obrażeń przez 4 tury. W ten sposób możesz dostosować pole bitwy. Karric może skutecznie rozprawić się z silnie opancerzonym lub ufortyfikowanym wrogiem. Może również powstrzymać silnego wroga lub natarcie całej grupy, atakiem w wrażliwy cel.
Karric i Thurvid niech atakują jednostki na drodze, tak, aby jak najmniejsza ilość wojowników dotarła do twoich pozycji (1). Następnie Vahan wraz z młotogrzmotami nawiąże walkę z piechotą elfów (2). Sporym kłopotem będą łucznicy, którzy zaatakują ze wzgórz (3). Wykorzystaj swoich strzelców (4), aby zniwelować przewagę ich pozycji oraz bonus do obrony za przybywanie w lesie. W razie kłopotów, sprowadź dodatkowych strzelców oraz górników, aby pomogli ci w walce z piechotą wroga. Metodycznie eliminuj oddziały wroga i staraj się jak najszybciej pokonać strzelców. Inaczej, będziesz musiał liczyć się z dużymi stratami.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Misja 1 - Żywot Najemnika
- Hex Commander: Misja 2 - Żywot Generała
- Hex Commander: Misja 3 - Płonące Szlaki
- Hex Commander: Misja 4 - Anville
- Hex Commander: Misja 5 - Żelazna Twierdza
- Hex Commander: Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie
- Hex Commander: Misja 7 - Jak kamień w wodę
- Hex Commander: Misja 8 - Wiadomość do sojuszników
- Hex Commander: Misja 9 - Podstarzały wynalazca
- Hex Commander: Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie
- Hex Commander: Misja 11 - Thaldarom
- Hex Commander: Misja 12 - Kłopoty z wywernami
- Hex Commander: Misja 13 - Zaklinacze wywern
- Hex Commander: Misja 14 - Mosty śmierci
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Thaldarom
- Hex Commander: Misja 16 - Esadorei
- Hex Commander: Misja 17 - Ścigana
- Hex Commander: Misja 18 - Ukryty sad
- Hex Commander: Misja 19 - Po głazach do kłębka
- Hex Commander: Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy
- Hex Commander: Misja 21 - Droga do Avodany
- Hex Commander: Misja 22 - Ruiny Avodany
- Hex Commander: Misja 23 - Cmentarz w Avodany
- Hex Commander: Misja 24 - Król Magów
- Hex Commander: Misja 25 - Percival powstaje
- Hex Commander: Misja 26 - Krąg Arcaeny
- Hex Commander: Misja 27 - Bagna smutku
- Hex Commander: Misja 28 - Kurhan Vulpisa
- Hex Commander: Misja 29 - Przed Grobowcem
- Hex Commander: Misja 30 - Grobowiec Bohaterów
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
