Hex Commander: Misja 21 - Droga do Avodany
Aktualizacja:
Alivus pomaga w transporcie kamieni do Avodany, lecz zastają kolejne niebezpieczeństwo na drodze do miasta.

Pora znów zmierzyć się z zielonoskórymi! Tym razem, twoje wojska są podzielone na dwie grupy; górną i dolną. Wróg naciera w sporej liczbie, ale największym wyzwaniem jest odpowiednie dowodzenie podzielonymi grupami.
Cała trudność misji polega na tym, że na górze masz wyłącznie oddziały dystansowe oraz Karric'a i Avius'a. natomiast na dole, są tylko wojownicy krasnoludów oraz pozostali bohaterowie. Wróg będzie kierował się w twoją stronę, więc musisz wykorzystać zalety obu armii.
Obrona górnej grupy jest łatwiejsza (1). Obaj bohaterowie mogą zatrzymać wojska przeciwnika na wiele tur. Musisz zaatakować oddziały w odpowiednim miejscu np. na drodze, przed lasem lub pomiędzy wąskimi przejściami (2). Pamiętaj, że uwięziony oddział (przez unieruchamiający atak Karric'a) jest lepszy żywy, niż martwy. Stanowi wtedy blokadę dla pozostałych przeciwników. W pobliżu są dwa zwoje, które wzmocnią atak wybranej jednostki.
Na dole musisz wykorzystać Vahan'a (3), który przyciągnie uwagę przeciwników. Natomiast Thurvid, powinien w trybie dystansowym atakować wysuniętych magów. Te jednostki będą sprawiać sporo problemów. W razie potrzeby Wezwij Alviusa, żeby wzmocnił najbardziej wysunięty oddział, który będzie narażony na ataki. Wróg, jeśli ma taką możliwość, zawsze zaatakuje najbliższy i najsłabszy oddział. W ten sposób zamrozisz wszystkich napastników. Nieocenioną pomocą będą również strzelcy, którzy poradzą sobie nawet z ciężko opancerzonym wrogiem (4). Dodatkowo, w pobliżu portalu znajduje się skrzynia ze zwojami tarczy.
Gdy pokonasz większość oddziałów na górze, będziesz musiał kontratakować. Inaczej, magowie bojowi zyskają przewagę nad twoimi oddziałami. Jedna miotacze toporów oraz strzelcy, szybko osłabią jednostki wroga, na tyle, że nie będą stanowić zagrożenia.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Misja 1 - Żywot Najemnika
- Hex Commander: Misja 2 - Żywot Generała
- Hex Commander: Misja 3 - Płonące Szlaki
- Hex Commander: Misja 4 - Anville
- Hex Commander: Misja 5 - Żelazna Twierdza
- Hex Commander: Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie
- Hex Commander: Misja 7 - Jak kamień w wodę
- Hex Commander: Misja 8 - Wiadomość do sojuszników
- Hex Commander: Misja 9 - Podstarzały wynalazca
- Hex Commander: Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie
- Hex Commander: Misja 11 - Thaldarom
- Hex Commander: Misja 12 - Kłopoty z wywernami
- Hex Commander: Misja 13 - Zaklinacze wywern
- Hex Commander: Misja 14 - Mosty śmierci
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Thaldarom
- Hex Commander: Misja 16 - Esadorei
- Hex Commander: Misja 17 - Ścigana
- Hex Commander: Misja 18 - Ukryty sad
- Hex Commander: Misja 19 - Po głazach do kłębka
- Hex Commander: Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy
- Hex Commander: Misja 21 - Droga do Avodany
- Hex Commander: Misja 22 - Ruiny Avodany
- Hex Commander: Misja 23 - Cmentarz w Avodany
- Hex Commander: Misja 24 - Król Magów
- Hex Commander: Misja 25 - Percival powstaje
- Hex Commander: Misja 26 - Krąg Arcaeny
- Hex Commander: Misja 27 - Bagna smutku
- Hex Commander: Misja 28 - Kurhan Vulpisa
- Hex Commander: Misja 29 - Przed Grobowcem
- Hex Commander: Misja 30 - Grobowiec Bohaterów
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
