Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Czas rozprawić się z Baal Shem Tov'em. Skrył się w małej twierdzy Elfów, co trochę komplikuje sytuację. Musisz stawić czoło nie tylko jednostkom Nieumarłych ale też i Elfów.

Rozpoczynasz misję niedaleko twierdzy z aktywnym teleportem. Otrzymujesz na początek 4 dodatkowych Magów i dwóch bohaterów. Przydadzą się tobie dodatkowe jednostki, zwłaszcza walczące na odległość oraz 2-3 walczące wręcz. Dostanie się na mury będzie trudnym zadaniem.
Wrogi bohater kryje się na wschodniej części murów fortecy (1). Będzie przez większość czasu pozostawał w tym miejscu i przyzwał losowe jednostki (Szkielety lub Golemy). Jedyną możliwością jego eliminacji jest ostrzał lub zniszczenie bramy i wejście na mury za pomocą zadaszonej wieży. Jednak zanim twoje jednostki walczące wręcz dojdą do niego, zostaną prędzej zniszczone. Najlepiej jest przyzwać szkielety tuż obok jego pozycji i ostrzelać go pozostałymi jednostkami. Jednocześnie zamrażaj wrogie jednostki, które są najbliżej twoich pozycji. W tym wrogich Łuczników i Magów. Bardzo się przyda tutaj Deszcz Ognia, ale tylko na jednostki Elfów lub Szał/Kontrola na wrogiego Maga Elfów.
Na północy znajdują się dodatkowe jednostki Szkieletów oraz Golemy i będą podążać w kierunku twoich wojsk (2). Minie kilka tur, zanim zbliżą się na niebezpieczną odległość. Wewnątrz fortecy (3) są jednostki elfów - piechurzy i łucznicy. Najniebezpieczniejszy jest jednak Mag Elfów, ponieważ osłabia on atak twoich jednostek na 10 tur. Warto zamrozić go w pierwszej kolejności.
Co więcej, teren twierdzy jest ulubionym miejscem przyzwania nowych jednostek przez wrogiego Maga. Staraj się zamrozić jednostki w bramie lub przed nią. W ten sposób, wróg będzie wysyłał swoje oddziały przez tylną bramę. Kiedy pozbędziesz się obrońców, zajmij pozycje wewnątrz i na murach fortu, aby odeprzeć atak nieumarłych (2). Zamrażaj szkielety w bramie lub przed nią, aby walczyć z mniejszą ilością jednostek. Blokada tego miejsca jest bardzo ważna, dlatego nie eliminuj takiej jednostki, tylko skup ostrzał najpierw na Kamiennych Golemach, Szkieletach-Łucznikach i Ognistych Golemach.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie oznaczało wypełniony po brzegi fort (3). Znów bardzo przydatny może okazać się Deszcz Ognia, zwłaszcza jeśli pochłonie Elfich Magów. Na północy, przybędzie więcej Szkieletów i Golemów a z południowego zachodu nadjedzie nowa grupa zwykłych Szkieletów.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
	
- Kampania
		
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
 - Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
 - Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
 - Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
 - Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
 - Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
 - Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
 - Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
 - Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
 - Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
 - Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
 - Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
 - Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
 - Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
 - Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
 - Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
 - Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
 - Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
 - Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
 - Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
 - Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
 - Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
 - Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
 - Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
 - Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
 - Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
 - Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
 - Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
 - Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
 - Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
 
 
 - Kampania
		
 
 - Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
