Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Kolejna misja to obrona zamku przed hordami wroga. Otrzymasz w tej misji sporo jednostek pomocniczych. Można ukończyć tą misję na normalnym poziomie trudności, bez potrzeby przywoływania dodatkowych oddziałów.

Scenariusz rozpoczynasz z bohaterem i trzema oddziałami kuszników na moście. Od razu kieruj się do bram fortecy i obsadź muru kusznikami. W razie potrzeby, sprowadź dodatkowe oddziały, najlepiej jednostki dystansowe. Możesz też zaryzykować i ustawić oddział kawalerii/bohatera na moście, gdzie rozpocząłeś misję. Niszczenie pojedynczych oddziałów będzie bardzo proste. Możesz też ustawić katapultę, ale to drogie rozwiązanie. Z drugiej strony, atak katapulty bardzo łatwo wyeliminuje jednostki goblinów, a ty powstrzymasz inwazję ze wschodu.
Wróg będzie nadciągał przede wszystkim z południa. Umieść jak najwięcej oddziałów kuszników na południowych murach. Pamiętaj, że jednostki nie mogą przenikać przez siebie na murach. Jeśli chcesz kogoś wycofać, musisz usunąć inne oddziały z drogi. Mury zapewniają redukcję obrażeń oraz dodatkowy zasięg i zadawane obrażenia. Najlepiej jest ustawić większość wojsk w południowej części zamku. Wróg będzie kierował się do bram, ale grad strzał skutecznie powstrzyma natarcie.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie). Spodziewaj się dodatkowych oddziałów północnym wschodzie. Będą przedzierać się przez płytką wodę. Najwięcej jednostek dołączy do inwazji z zachodniej części mapy. Będziesz musiał obstawić większą części murów, dlatego warto wezwać dodatkowych kuszników.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
- Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
- Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
- Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
- Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
- Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
- Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
- Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
- Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
- Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
- Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
- Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
- Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
- Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
- Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
- Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
- Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
- Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
- Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
- Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
- Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
- Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
- Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
- Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
- Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
- Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
- Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.