Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Choć zdobyłeś bramę, wrogowi udało się przygotować kontratak z wielu stron. Musisz wytrzymać i zniszczyć wszystkich przeciwników.

W tej misji został uaktywniony portal, który bardzo się tobie przyda. Przyzwij dodatkowe jednostki, najlepiej Piechoty oraz Kawalerii. Mag również może się przydać, ale najlepiej się sprawdzi przy obronie bramy, schowany za murami. Po przyzwaniu jednostek rozstaw się przed bramą, po stronie zachodniej. Jest to najlepsze miejsce do obrony przy pomocy Kawalerii i Balist. Wróg będzie atakował z 3 kierunków: zachodu, północy i wschodu. Najtrudniejsza fala wrogów nadejdzie z Północy. Małe grupy Elfów (choć zyskają na liczebności na późniejszych poziomach trudności) będą kierować się ze wschodu. Zachodnia grupa to praktycznie same jednostki Łuczników. Z tego powodu, Nie ma sensu walczyć w lesie. Twoja Kawaleria nie będzie mogła korzystać z Szarży, jednostki dystansowe będą miały zablokowane pole ostrzału, a wróg będzie mógł bardzo szybko poruszać się w tym terenie. Lepiej poczekać, aż opuszczą las i wystawią się na zasięg twoich jednostek.

W pierwszych turach, bardzo ważne jest umiejscowienie jednej balisty w północnej wieży. W ten sposób będziesz mógł ostrzelać wrogie jednostki, w tym Balisty, które znajdują się na północnym trakcie. Wróg często będzie zbliżał się Łucznikami i Balistami, więc ten kto pierwszy zaatakuje, zwycięży. Możesz rzucić zwój Tarczy na jednostkę na wieży, aby dłużej pożyła. Nie zapomnij o swoim medyku i lecz ranne jednostki. Czekaj aż wróg zejdzie ze wzniesienia i atakuj go najpierw Balistami, a potem Kawalerią. Na koniec przenieś jak najwięcej jednostek na mury, aby obronić się przed ostatnim atakiem ze wschodu.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie wymagało większego wysiłku, ponieważ każda grupa zostanie wzmocniona o dodatkowe jednostki. Najwięcej jednostek otrzyma grupa ze wschodu, więc obrona bramy będzie bardzo ważna. Zadbaj o dodatkowe jednostki w postaci Kuszników i Katapult. W ostateczności możesz zostawić wszystkie jednostki na murach, a resztę wojsk przerzucić na wschodnią stronę bramy (jednak jest to ryzykowne zagranie). Najlepiej jest eliminować jednostki na zachodnim przedpolu. Wykorzystaj Magów i Balisty do zamrażania i szybkiego niszczenia wrogów.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
- Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
- Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
- Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
- Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
- Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
- Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
- Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
- Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
- Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
- Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
- Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
- Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
- Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
- Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
- Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
- Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
- Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
- Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
- Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
- Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
- Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
- Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
- Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
- Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
- Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
- Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
