Hex Commander: Misja 28 - Wieża Ary
Aktualizacja:
W tej misji masz za zadanie zastawić pułapkę na zbuntowanego Maga. Jednak liczebność i siła wroga zamienia zasadzkę w ciężką bitwę, gdzie największym problem będzie wrogi bohater.

Zadanie rozpoczynasz pośrodku mapy, tuz obok jedynego działającego teleportu (1). Masz do dyspozycji dwóch bohaterów i możesz wezwać dodatkowe jednostki. Nieopodal jest mała fortyfikacja, złożona z dwóch wież (2). Tutaj czeka na ciebie aż czterech Magów. Z tego powodu, możesz odpuścić sobie przywoływanie dodatkowych Magów, a wezwać Piechotę, Kawalerię, Kuszników lub Katapulty. Nie musisz bronić konkretnego miejsca, ale wysokie wieże zapewnią dodatkowe obrażenia dla twoich jednostek dystansowych.
Na zachodzie znajduje się wroga armia, składająca się ze Szkieletów oraz Golemów (1). Jednak największym zagrożeniem jest wrogi bohater, który będzie często przyzywał dodatkowe jednostki (zazwyczaj szkielety). Jest Magiem (ignoruje przeszkody terenowe podczas ataku), ale jego umiejętność specjalna ignoruje pancerze, a co za tym idzie będzie zadawać spore obrażenia. Jest on twoim głównym celem, ale najpierw wyeliminuj Golemy. Jeśli skupisz się na wrogim herosie, Golemy szybko wykończą twoje jednostki. Skup się najpierw na tylko jednej jednostce. Wykorzystaj swojego bohatera/Kawalerię do zadania dużych obrażeń i wzmocnij jego atak. Katapulta będzie bardzo przydatna, kiedy pozbędziesz się Kamiennego Golema (posiada atak dystansowy).
Bardziej na południe, znajduje się druga grupa Szkieletów (2). Zanim przebije się przez las, minie kilka tur. Możesz też zamrozić tych przeciwników, którzy zbliżą się na niebezpieczną odległość. Obie grupy będą kierować się najpierw w stronę małego fortu, a następnie ruszą w pogoń za twoimi jednostkami. Na północnym wschodzie jest trzecia grupa Szkieletów (2), która również zacznie podążać w kierunku twoich wojsk (czerwone strzałki).
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to przede wszystkim liczniejsza główna grupa na zachodzie (1). Będzie ona wzmocniona o dodatkowe Golemy. Obrona na wieżach, może być nieskuteczna wobec tak licznego przeciwnika, ale eliminacja wrogiego Bohatera nadal jest priorytetem. Inaczej, zaleje ciebie świeżo przyzwanymi jednostkami. Oprócz tego, musisz liczyć się z atakiem Wilków z północno zachodniej części mapy (4).
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Misja 1 - Złe wieści
- Hex Commander: Misja 2 - Lodowy róg
- Hex Commander: Misja 3 - Oblężenie
- Hex Commander: Misja 4 - Wieża Ezerath
- Hex Commander: Misja 5 - Słoneczna brama
- Hex Commander: Misja 6 - Ucieczka
- Hex Commander: Misja 7 - Równina Audin
- Hex Commander: Misja 8 - Valendorf
- Hex Commander: Misja 9 - Twierdza Hayton
- Hex Commander: Misja 10 - Skute Wzgórze
- Hex Commander: Misja 11 - Mroczna Puszcza
- Hex Commander: Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu
- Hex Commander: Misja 13 - Tir Assin
- Hex Commander: Misja 14 - Enalone
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Hayton
- Hex Commander: Misja 16 - Szturm na Rauenborn
- Hex Commander: Misja 17 - Ofensywa na wschodzie
- Hex Commander: Misja 18 - Gor Zubul
- Hex Commander: Misja 19 - Kerdan
- Hex Commander: Misja 20 - Wzgórze Kerrash
- Hex Commander: Misja 21 - Elfia Granica
- Hex Commander: Misja 22 - Wrota Alvina
- Hex Commander: Misja 23 - Kontratak
- Hex Commander: Misja 24 - Żelazna Pięść
- Hex Commander: Misja 25 - Bazar Dun
- Hex Commander: Misja 26 - Kazad Dir
- Hex Commander: Misja 27 - Forteca Dar - Dar
- Hex Commander: Misja 28 - Wieża Ary
- Hex Commander: Misja 29 - Wieża Światła
- Hex Commander: Misja 30 - Leże Smoka
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
