Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
Aktualizacja:
Wojska zielonoskórych rozpoczęły budowę nowego fortu, ale krasnoludy znów atakują.

Obrona Drogor to typowa misja defensywna. Zamek jest niedokończony, ale oferuje solidną obronę. Jet tutaj kilka wież oraz murów (1), na których są już umiejscowieniu łucznicy. Warto wymienić ich pozycję z Magami, którzy będą o wiele skuteczniejsi w walce z wrogiem.
Najsłabszym punktem twierdzy jest brama, a raczej jej brak (2). Tutaj będą czekały cię najcięższe walki. Droga do twierdzy jest wąska, więc mądrze wykorzystaj wojowników, których otrzymałeś. Bardzo użyteczne oddziały czekają w głębi twierdzy (3). Szamani mogą wzmocnić twoje oddziały nakładając na nich efekt tarczy, która pierwsza pochłonie punkty obrażeń zadane przez wrogie jednostki.
Armia krasnoludów prawie w 95% składa się z ciężko opancerzonych wojowników oraz dosłownie kilku strzelców (4). Wykorzystaj magów do osłabienia lub eliminacji wrogów, którzy są najbliżej bramy. W razie możliwości, ustaw ich na murach i wieżach, które są najbliżej głównego wejścia. Na bieżąco monitor stan zdrowia twoich żołnierzy na pierwszej linii. Możesz przyzwać dodatkowe jednostki dystansowe, ponieważ jest tutaj mało miejsca do manewrów dla wojowników.
Jeśli uznasz, że możesz oddelegować na kilka tur Vulpis'a, to ten może zdobyć zawartość skrzyń na zachodzie (5). Nie atakuj strażnika obozu, Trolla, ponieważ stanie się wrogi dla twojego wojska i będziesz musiał go pokonać. Z drugiej strony, możesz wykorzystać zdobyty zwój kontroli, aby dodać go do swojej armii. Ta specjalna jednostka odznacza się dobrymi statystykami (m. in. Regeneracją aż 25 punktów życia na turę) i jest to świetny dodatek do twojej armii, choć tylko na czas trwania tej misji. Wykorzystaj go do wzmocnienia obrony bramy. Jest to bardzo silna jednostka, która wytrzyma naprawdę dużą ilość ataków. Dzięki niemu, będziesz mógł łatwiej bronić twierdzy.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
