Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Kolejna misja obronna, ale tym razem musisz zmierzyć się z orkami. Są to wytrzymali oraz silni wrogowie. Twoje umiejętności zostaną poddane małej próbie.

Na mapie są dwa teleporty (niebieskie strzałki), które możesz wykorzystać. Warto zostawić jedną-dwie jednostki, aby przywołać je w późniejszej części gry. Sprowadź wszystkich łuczników na mury wokół wejścia do bramy, ale jednocześnie zadbaj, aby mogli szybko strzelać do części wewnątrz murów. Jednostki orków są wytrzymałe i dobrze opancerzone, ale ich liczebność jest mała. Przyda się Mag, który będzie spowalniał jednostki wroga.
Główne natarcie będzie z południa, choć Orkowie będą nadchodzić z wielu kierunków (małe czerwone strzałki). Ciężka piechota orków jest trudna do pobicia, więc śmiało użyj zwoju Szał, kiedy będzie w pobliżu swoich jednostek (duża czerwona strzałka). Orkowie mają wielu pikinierów, więc odradzam atakowanie ich kawalerią. Najlepiej jest wykończyć ich przy użyciu oddziałów dystansowych. Po jakimś czasie, ruszą posiłki orków z południa. Teraz wykorzystaj drugi teleport, aby przywołać piechotę lub kawalerię do szybkiej likwidacji magów przeciwnika. Największym wyzwaniem będzie pokonanie bohatera orków. Jego ulubionym celem są bramy, więc wykorzystaj to dla swojej korzyści i bezkarnie go atakuj. Ma bardzo dużo punktów wytrzymałości i spory atak, więc musisz użyć wszystkich dostępnych sił w pobliżu.
Jeśli wróg wkroczy do pierwszej części zamku, ustaw kuszników wokół i zacznij go razić pociskami. Jest to o tyle dogodne miejsce, bo możesz dosięgnąć wielu przeciwników na zewnątrz jak i wewnątrz, tego obiektu. Znów, wrogie jednostki lubią atakować bramy. Wykorzystaj piechotę wewnątrz zamku do eliminacji intruzów.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie). Do akcji wkroczą gobliny w dużych ilościach, zwłaszcza z południowej strony. Jeśli przyzwałeś jakieś oddziały przez teleport na południu, jak najszybciej wróć nimi do zamku.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
- Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
- Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
- Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
- Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
- Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
- Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
- Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
- Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
- Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
- Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
- Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
- Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
- Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
- Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
- Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
- Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
- Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
- Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
- Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
- Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
- Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
- Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
- Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
- Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
- Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
- Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.