Hex Commander: Misja 20 - Spalone Urwisko
Aktualizacja:
Sylvius i Arcaena polują na Srebnoskrzyłą. Natrafiają na nią w wąwozie, nieopodal twierdzy Elunore.

Pokonanie wywerny jest dość trudne, zwłaszcza gdy nie będziesz przyzywać dodatkowych jednostek. Wywerna będzie przemieszczać się pomiędzy dwoma punktami. Gdy wyląduje, obleje kawasem wszystkie jednostki w jej zasięgu, a potem wykona zwykły ataki. Potem będzie walczyć przez kilka tur i przeleci na drugą stronę kanionu. Tam zaatakuje wszystkie jednosteki w swoim zasięgu, a następnie będzie atakować jednostki ze swojej pozycji i znów przeleci z powrotem na drugą stronę.
Po obu stronach doliny, jest sporo miejsc na kryjówkę. Wykorzystaj las oraz kamienie, aby ukryć swoje oddziały zanim przybędzie Srebnoskrzydła. Po prawie stronie, Sylvius wraz z balistami i łucznikami czeka na wywernę (1). Przemieść wojska za las, tak aby wywerna po wylądowaniu nie mogła nikogo oblać swoim kwasem. Następnie podejdź łucznikami oraz balistami. Postaraj się wysłać jeden zdrowy oddział łuczników jak najbliżej wywerny. Wtedy jej zwykły atak w następnej turze, dosięgnie łuczników, a nie balisty, ponieważ taki atak wyrządzi więcej szkód (zmniejszenie liczby łuczników obniża ich wartość bojową).
Gdy wywerna przeleci na drugą stronę, ukryj swoje oddziały. Podobnie postępują na drugiej stronie (2). Arcaena wraz z piechotą niech będzie poukrywana w lesie, ale nie trzymaj oddziałów na obrzeżach lasu. Przebywanie w głębi lasu, uchroni ich przed atakiem kwasu. Teraz wystarczy zbliżyć się i atakować wywernę aż odleci. Jeśli masz problem z ulokowaniem jednostek, najlepiej jest ustawić ich dosłownie na punktach ukazanych na mapie powyżej.
Po zbiciu większości punktów zdrowia, wywerna odleci na północ. Twoje oddziały zyskają bonus na kilka tur do szybkości. Przemieść się swoją małą armią na północ i czekaj na atak wywerny. Od teraz będzie wykonywać tylko zwykły atak, co znacznie ułatwi tobie sprawę. Wyślij wszystkie oddziały, korzystaj z ochrony lasu, a balisty trzymaj w odpowiedniej odległości. W ten sposób szybko rozprawisz się z Srebnoskrzydłą.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Misja 1 - Początek
- Hex Commander: Misja 2 - Szafirowy Potok
- Hex Commander: Misja 3 - Zasadzka nad potokiem
- Hex Commander: Misja 4 - Skalisty Szlak
- Hex Commander: Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów
- Hex Commander: Misja 6 - Obrona Calyril
- Hex Commander: Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski
- Hex Commander: Misja 8 - Zbiegowie
- Hex Commander: Misja 9 - Zablokowany trakt
- Hex Commander: Misja 10 -Zduszony Wąwóz
- Hex Commander: Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny
- Hex Commander: Misja 12 - Passing the Village
- Hex Commander: Misja 13 - Crossing the Blockade
- Hex Commander: Misja 14 - Unexpected Strike
- Hex Commander: Misja 15 - Persistence
- Hex Commander: Misja 16 - Mountain Hideout
- Hex Commander: Misja 17 - Lighting Strikes Twice
- Hex Commander: Misja 18 - Zaraza Elunore
- Hex Commander: Misja 19 - Oblężenie Elunore
- Hex Commander: Misja 20 - Spalone Urwisko
- Hex Commander: Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem
- Hex Commander: Misja 22 - Linia obrony
- Hex Commander: Misja 23 - W chowanego
- Hex Commander: Misja 24 - W potrzasku
- Hex Commander: Misja 25 - Początek końca
- Hex Commander: Misja 26 - Lodowy krąg
- Hex Commander: Misja Poboczna
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
