Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
Aktualizacja:
Dwójka bohaterów ucieka z regionu, który jest coraz bardziej niebezpieczny przez powódź. Po drodze, Vulpis pragnie uwolnić pozostałe wywerny.

W tym zadaniu nauczysz się lepiej wykorzystywać specjalną jednostkę zielonoskórych - wywerny. Rozpoczynasz na północnej części półwyspu (1), a twoim zadaniem jest oczyszczenie go z wrogów oraz uwolnienie pozostałych przy życiu wywern. Zaatakuj jak najszybciej nieprzyjaciół zbliżających się na twoje pozycji i postaraj się ochronić dwie wywerny. Będą bardzo ważne w walce z ciężko opancerzoną piechotą ludzi.
Wywerny to specjalistyczna jednostka. Oddział składa się tyko z jednej jednostki, więc obrażenia i straty nie wpływają na zadawane obrażenia. Te jednak są bardzo małe, ale siła wywern leży w ich specjalnej umiejętności. Po ataku, nakładają na cel specjalny efekt, który zadaje 25 pełnych obrażeń na turę (omija pancerz i inne modyfikatory obronne). W ten sposób, wroga piechota szybciej padnie od kwasu niż od mieczy twoich jednostek. Efekt trwa kilka tur, każdy kolejny atak odnawia ilość tur, ale efekty się nie nakładają. Mimo to, podpalenie i oblanie kwasem łączą się, co może ułatwić tobie pokonanie nawet najtwardszych wrogów.
Możesz w łatwy sposób pokonać kusznika na wieży (2). Podejdź smokiem i wywerną, wykonaj jeden atak a w następnej turze wycofaj się. Teraz wystarczy odczekać kilka kolejek, aż przeciwnik poniesie śmierć od ognia i kwasu. Następnie, wystarczy podejść do pierwszego więzienia wywern (3). Gdy znajdziesz się dostatecznie blisko, jednostki dołączą do ciebie. Wykorzystaj nowe siły, do szybkiej eliminacji strażników.
Teraz czas odbić drugie obozowisko (4). Jest tam również teleport i spora ilość kuszników. Są oni największym zagrożeniem dla wywern, dlatego wyślij swoich bohaterów, aby się z nimi rozprawili. Twoja piechota i wywerny, powinna walczyć z pozostałymi oddziałami walczącymi wręcz w wąskim przesmyku. Znów, gdy znajdziesz się blisko obozu wywern, automatycznie dołączą do twojej armii. Następnie, musisz rozprawić się z dowódcą obozu, który nie jest dużym, wyzwaniem. Pamiętaj, aby zaatakować go jak najszybciej smokiem oraz wywerną, a potem otoczyć go swoimi wojskami. Jeśli ich masz mało, po prostu się wycofają i czekaj aż podpalenie i kwas zajmą się wrogiem.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 1 - The Flood | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 3 - Obrona Vraaktu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 6 - Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 8 - Przekraczanie granicy | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 9 - Spotkanie z orkami | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 11 - Przybrzeżny obóz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 13 - Górne Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 14 - Wykręcone wzgórza | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 15 - Źródło deszczu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 16 - Winowajcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 17 - Obrona Drogoru | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 18 - Mroźne Wierchy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 19 - Przygotowania do oblężenia | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 21 - Starzy sojusznicy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 22 - Wspólny wróg | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 23 - Harmstead | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 28 - Płomienny Ołtarz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 30 - Bitwa pod Arradan | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
