Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
Aktualizacja:
Dwójka bohaterów ucieka z regionu, który jest coraz bardziej niebezpieczny przez powódź. Po drodze, Vulpis pragnie uwolnić pozostałe wywerny.

W tym zadaniu nauczysz się lepiej wykorzystywać specjalną jednostkę zielonoskórych - wywerny. Rozpoczynasz na północnej części półwyspu (1), a twoim zadaniem jest oczyszczenie go z wrogów oraz uwolnienie pozostałych przy życiu wywern. Zaatakuj jak najszybciej nieprzyjaciół zbliżających się na twoje pozycji i postaraj się ochronić dwie wywerny. Będą bardzo ważne w walce z ciężko opancerzoną piechotą ludzi.
Wywerny to specjalistyczna jednostka. Oddział składa się tyko z jednej jednostki, więc obrażenia i straty nie wpływają na zadawane obrażenia. Te jednak są bardzo małe, ale siła wywern leży w ich specjalnej umiejętności. Po ataku, nakładają na cel specjalny efekt, który zadaje 25 pełnych obrażeń na turę (omija pancerz i inne modyfikatory obronne). W ten sposób, wroga piechota szybciej padnie od kwasu niż od mieczy twoich jednostek. Efekt trwa kilka tur, każdy kolejny atak odnawia ilość tur, ale efekty się nie nakładają. Mimo to, podpalenie i oblanie kwasem łączą się, co może ułatwić tobie pokonanie nawet najtwardszych wrogów.
Możesz w łatwy sposób pokonać kusznika na wieży (2). Podejdź smokiem i wywerną, wykonaj jeden atak a w następnej turze wycofaj się. Teraz wystarczy odczekać kilka kolejek, aż przeciwnik poniesie śmierć od ognia i kwasu. Następnie, wystarczy podejść do pierwszego więzienia wywern (3). Gdy znajdziesz się dostatecznie blisko, jednostki dołączą do ciebie. Wykorzystaj nowe siły, do szybkiej eliminacji strażników.
Teraz czas odbić drugie obozowisko (4). Jest tam również teleport i spora ilość kuszników. Są oni największym zagrożeniem dla wywern, dlatego wyślij swoich bohaterów, aby się z nimi rozprawili. Twoja piechota i wywerny, powinna walczyć z pozostałymi oddziałami walczącymi wręcz w wąskim przesmyku. Znów, gdy znajdziesz się blisko obozu wywern, automatycznie dołączą do twojej armii. Następnie, musisz rozprawić się z dowódcą obozu, który nie jest dużym, wyzwaniem. Pamiętaj, aby zaatakować go jak najszybciej smokiem oraz wywerną, a potem otoczyć go swoimi wojskami. Jeśli ich masz mało, po prostu się wycofają i czekaj aż podpalenie i kwas zajmą się wrogiem.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
