Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
Aktualizacja:
Wraz z Rogdul'em kontynuujesz wspólna walkę, tym razem przeciwko ludziom.

Kolejne zadanie musisz wykonać wraz z sojuszniczą armią Rogdul'a. Problem w tym, że przez całą misję nie masz kontroli nad wojskami sojusznika (1). Musisz zdobyć bramę i mury, walcząc przy tym z obrońcami i posiłkami wrogiej armii.
Kluczem do zwycięstwa jest odpowiednie dowodzenie twoimi bohaterami oraz wykorzystanie szamanów. Używaj Rogdula do zamrażania najsilniejszych jednostek. Vulpis i Gaurg będą pomagać piechocie w eliminacji obrońców. Wyślij smoka (2) na specjalną misję: niech poleci na północ, nad jeziorem i zbierze zawartość skrzyni. Jest tam zwój wzmocnienia, który zredukuje obrażenia o 50%. Teraz zajmij pustą wieżę (3), wysuniętą na północ i zacznij walczyć z wrogimi kusznikami. Staraj się być poza zasięgiem ostrzału reszty obrońców.
Armia sojusznika potrzebuje twojej pomocy w dotarciu do bramy (4), a bez nich nie wygrasz misji. Dlatego koniecznie używaj szamanów do wzmocnienia pierwszej linii twoich sprzymierzeńców (1). W ten sposób przeżyją dostatecznie długo i będą aktywnie walczyć z wrogiem. Jeśli nie jesteś w stanie rzucić tarczy na jednostki "niebieskich", spróbuj wzmocnić swojego bohatera i wysłać go przed wojska sojuszników. W ten sposób pomożesz im przetrwać ataki wroga i oszczędzić stratę punktów życia. Do takich zadań przyda się Rogdul, ponieważ posiada regenerację zdrowia na przyzwoitym poziomie.
Gdy pokonasz większość obrońców pod murami, a łucznicy będą blisko stanowisk kuszników, również przejdź do aktywnego ataku. Do tej pory twój smok powinien przetrzebić szeregi strzelców wroga, ale teraz do akcji możesz włączyć Vulpisa i szamanów. Po krótkim ostrzale, powinieneś zakończyć misję sukcesem.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
