Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
Aktualizacja:
Zielonoskórzy wracają do swojej nowej siedziby, w obawie przed atakiem odwetowym Seirth'a.

Na miejscu spotykasz Rodgul'a, który wstępnie dowodzi obroną. W drugiej turze odda dowodzenie pod twoją komendę. Wróg będzie atakował z 4 stron, po dwie grupy na bramę. Łatwiejsza do obrony jest północna brama, ponieważ południowa jest bardziej odsłonięta. Sporym problemem będą jednostki dystansowe wroga, które w dużej liczbie zaleją twój fort.
Przede wszystkim, sprowadź strzelców z wież, do których wróg nie będzie miał styczności, czyli część zachodnia miasta (1). Rozdziel żołnierzy na dwie grupy i wyślij je do bram miasta. Wschodnia część fortu posiada kilka wież z magami (2). Ich pierwszym celem zawsze mają być jednostki dystansowe, ponieważ stanowią dla nich największe zagrożenie, jak i dla reszty twoich wojsk.
Północna brama jest trochę łatwiejsza do obrony (3). Są tutaj rozstawione zasieki oraz fortyfikacje, jest również las oraz wąskie przejście wzdłuż twoich murów. Jest to idealne miejsce do obrony. Rozstaw swoje wojska wokół portalu przy bramie. Przyzwij lub sprowadź z południowej bramy szamana oraz wywernę, aby zapewnić lepsze wsparcie dla obrońców w tym miejscu.
Południowa brama jest większym wyzwaniem (4). Z jednej strony nadciąga oddział kawalerii, a z drugiej zgrupowanie kuszników (5). Staraj się osłabić jak największa ich liczbę, zanim wyeliminują twoich magów i zaczną nękać obrońców przy bramie. Lepiej jest osłabić kuszników, tak aby ich stan osobowy był mały, niż eliminować, ponieważ będą wtedy blokować ruch pozostałych oddziałów.
Do obrony bramy na południu potrzebujesz jednostki pikinierów. Sprowadź tutaj Gaurg'a albo Rogdul'a. Niezbędni na tej linii są szamani oraz jednostki dystansowe. Wzmocnij swoich pikinierów, aby mogli jak najdłużej walczyć z kawalerią wroga. W razie problemów sprowadź jednostki z pozostałych wież, dalszych części murów lub z północnej bramy. Pamiętaj, że w po pokonaniu jednostek dystansowych, będziesz musiał kontratakować, aby pokonać sporą liczbę gradobójców i kuszników. Pod koniec, staraj się atakować dużymi grupami, skupiając się tylko na jednej stronie atakujących wrogów.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 1 - The Flood | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 3 - Obrona Vraaktu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 6 - Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 8 - Przekraczanie granicy | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 9 - Spotkanie z orkami | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 11 - Przybrzeżny obóz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 13 - Górne Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 14 - Wykręcone wzgórza | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 15 - Źródło deszczu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 16 - Winowajcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 17 - Obrona Drogoru | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 18 - Mroźne Wierchy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 19 - Przygotowania do oblężenia | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 21 - Starzy sojusznicy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 22 - Wspólny wróg | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 23 - Harmstead | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 28 - Płomienny Ołtarz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 30 - Bitwa pod Arradan | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
