Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
Aktualizacja:
Zielonoskórzy wracają do swojej nowej siedziby, w obawie przed atakiem odwetowym Seirth'a.

Na miejscu spotykasz Rodgul'a, który wstępnie dowodzi obroną. W drugiej turze odda dowodzenie pod twoją komendę. Wróg będzie atakował z 4 stron, po dwie grupy na bramę. Łatwiejsza do obrony jest północna brama, ponieważ południowa jest bardziej odsłonięta. Sporym problemem będą jednostki dystansowe wroga, które w dużej liczbie zaleją twój fort.
Przede wszystkim, sprowadź strzelców z wież, do których wróg nie będzie miał styczności, czyli część zachodnia miasta (1). Rozdziel żołnierzy na dwie grupy i wyślij je do bram miasta. Wschodnia część fortu posiada kilka wież z magami (2). Ich pierwszym celem zawsze mają być jednostki dystansowe, ponieważ stanowią dla nich największe zagrożenie, jak i dla reszty twoich wojsk.
Północna brama jest trochę łatwiejsza do obrony (3). Są tutaj rozstawione zasieki oraz fortyfikacje, jest również las oraz wąskie przejście wzdłuż twoich murów. Jest to idealne miejsce do obrony. Rozstaw swoje wojska wokół portalu przy bramie. Przyzwij lub sprowadź z południowej bramy szamana oraz wywernę, aby zapewnić lepsze wsparcie dla obrońców w tym miejscu.
Południowa brama jest większym wyzwaniem (4). Z jednej strony nadciąga oddział kawalerii, a z drugiej zgrupowanie kuszników (5). Staraj się osłabić jak największa ich liczbę, zanim wyeliminują twoich magów i zaczną nękać obrońców przy bramie. Lepiej jest osłabić kuszników, tak aby ich stan osobowy był mały, niż eliminować, ponieważ będą wtedy blokować ruch pozostałych oddziałów.
Do obrony bramy na południu potrzebujesz jednostki pikinierów. Sprowadź tutaj Gaurg'a albo Rogdul'a. Niezbędni na tej linii są szamani oraz jednostki dystansowe. Wzmocnij swoich pikinierów, aby mogli jak najdłużej walczyć z kawalerią wroga. W razie problemów sprowadź jednostki z pozostałych wież, dalszych części murów lub z północnej bramy. Pamiętaj, że w po pokonaniu jednostek dystansowych, będziesz musiał kontratakować, aby pokonać sporą liczbę gradobójców i kuszników. Pod koniec, staraj się atakować dużymi grupami, skupiając się tylko na jednej stronie atakujących wrogów.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
