Hex Commander: Misja 2 - Żywot Generała
Aktualizacja:
W międzyczasie, krasnoludzki generał, Vahan, musi sprostać nietypowej sytuacji.

Obejmiesz kontrolę nad Vahan'em, kolejnym bohaterem armii krasnoludów. Jest to bardzo silna postać. Rozpoczyna kampanię z 140 punktami życia, oraz dużym pancerzem i 50 punktami obrażeń. Jego atak zmusza obniża wartość bojową wroga. Oprócz tego, w następnej turze, przeciwnik zaatakuje Vahan'a zamiast innych sojuszników.
Rozpoczynasz misję na południu (1), nieopodal wojsk sojuszniczych. Masz na razie pod kontrolą Vahan'a oraz jednostki ciężko opancerzonej piechoty krasnoludzkiej. Na północy, za rzeką, czeka kilka oddziałów krasnoludzkich miotaczy toporów (2). Mają oni duży zasięg (5 pól) oraz atak. Świetnie nadają się do likwidowania słabo opancerzonych oddziałów. Jednak sami, nie wy
Ataki na ich pozycje nastąpią z 3 stron: z północy, ze wschodu, oraz z zachodu. Na początek, umieść swoich strzelców w lasach i trzymaj ich z dala od mostu. Jeśli dojdzie do wymiany ognia z goblinami na moście (3), potyczka będzie się niepotrzebnie przedłużać. Przeciwnik dysponuje przewagą liczebną, a ty musisz ją zredukować.
Wróg będzie pędził w twoja stronę, więc zwab go na otwartą przestrzeń. Wykorzystaj swoich piechurów, którzy mają silny pancerz zarówno przed atakami dystansowymi oraz w walce wręcz. Śmiało korzystaj z pomocy Vahan'a i atakuj nim najsilniejsze jednostki, lub takie, które mogą zagrozić twoim strzelcom.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Misja 1 - Żywot Najemnika
- Hex Commander: Misja 2 - Żywot Generała
- Hex Commander: Misja 3 - Płonące Szlaki
- Hex Commander: Misja 4 - Anville
- Hex Commander: Misja 5 - Żelazna Twierdza
- Hex Commander: Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie
- Hex Commander: Misja 7 - Jak kamień w wodę
- Hex Commander: Misja 8 - Wiadomość do sojuszników
- Hex Commander: Misja 9 - Podstarzały wynalazca
- Hex Commander: Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie
- Hex Commander: Misja 11 - Thaldarom
- Hex Commander: Misja 12 - Kłopoty z wywernami
- Hex Commander: Misja 13 - Zaklinacze wywern
- Hex Commander: Misja 14 - Mosty śmierci
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Thaldarom
- Hex Commander: Misja 16 - Esadorei
- Hex Commander: Misja 17 - Ścigana
- Hex Commander: Misja 18 - Ukryty sad
- Hex Commander: Misja 19 - Po głazach do kłębka
- Hex Commander: Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy
- Hex Commander: Misja 21 - Droga do Avodany
- Hex Commander: Misja 22 - Ruiny Avodany
- Hex Commander: Misja 23 - Cmentarz w Avodany
- Hex Commander: Misja 24 - Król Magów
- Hex Commander: Misja 25 - Percival powstaje
- Hex Commander: Misja 26 - Krąg Arcaeny
- Hex Commander: Misja 27 - Bagna smutku
- Hex Commander: Misja 28 - Kurhan Vulpisa
- Hex Commander: Misja 29 - Przed Grobowcem
- Hex Commander: Misja 30 - Grobowiec Bohaterów
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
