Misja 8 - Wiadomość do sojuszników | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
Aktualizacja:
Czas wezwać sojuszników. Vahan chce dać specjalny sygnał, aby sprowadzić więcej krasnoludów przeciwko nieumarłym.

Zapalenie ognia, aby wezwać pozostałe wojska krasnoludów to najmniejszy problem. Jesteś atakowany przez wojska zielonoskórych. Największy problem będą stanowić wojownicy orków oraz ich szamani. Tych ostatnich powinieneś wyeliminować jako pierwszych, nawet ryzykując zdrowiem twoich żołnierzy.
Misje zaczynasz przy jednym z ognisk, na szycie południowo-wschodniego wzgórza. Jest to świetne miejsce na obronę (1). Pod twoją kontrolę zostaną oddane wszystkie pobliskie wojska. Ustaw strzelców na skraju urwiska (2) i nie wchodź do lasu (3). Ta pozycja pozwoli ci odeprzeć ataki wroga. Kluczowy jest tutaj Thurvid. Atakuj nim jednostki, które poruszają się drogą. W ten sposób zrobisz zator na drodze i spowolnisz ruch całej armii.
Wojska wroga będą narażone na atak twoich strzelców. Podobnie jak miotacz toporów, mają zasięg 5 pól oraz zadają wysokie obrażenia. Co ważniejsze, przebijają pancerz w 100%, więc zawsze zadają pełne obrażenia. Wykorzystaj ich zasięg oraz siłę ataku do jak najszybciej eliminacji szamanów, ponieważ zadają spore obrażenia na daleki dystans oraz mogą oni wzmacniać swoje oddziały.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Krasnoludów
- Misja 1 - Żywot Najemnika | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 2 - Żywot Generała | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 3 - Płonące Szlaki | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 4 - Anville | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 5 - Żelazna Twierdza | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 7 - Jak kamień w wodę | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 8 - Wiadomość do sojuszników | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 9 - Podstarzały wynalazca | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 11 - Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 12 - Kłopoty z wywernami | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 13 - Zaklinacze wywern | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 14 - Mosty śmierci | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 16 - Esadorei | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 17 - Ścigana | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 18 - Ukryty sad | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 19 - Po głazach do kłębka | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 21 - Droga do Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 22 - Ruiny Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 23 - Cmentarz w Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 24 - Król Magów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 25 - Percival powstaje | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 26 - Krąg Arcaeny | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 27 - Bagna smutku | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 28 - Kurhan Vulpisa | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 29 - Przed Grobowcem | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 30 - Grobowiec Bohaterów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Kampania Krasnoludów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
