Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Otrzymałeś zgodę na stłumienie rebelii wroga i dostałeś pod swoje dowództwo całkiem dużą armię. Jednak ukształtowanie terenu i kompozycja wrogiej armii wymusza na tobie taktyczne podejście.

Pośrodku mapy rozpoczynasz misję z sporą ilością jednostek. Frontalny atak może wiązać się ze stratami, zwłaszcza jeśli do obrony włączy się druga linia (czerwone znaczniki). Na normalnym poziomie trudności wystarczy przyzwać dodatkowe jednostki Kawalerii i Magów. Ustaw ich za lasem, aż Katapulty będą w twoim zasięgu. Magami zamroź wrogów, którzy mogą ciebie dopaść, ewentualnie atakuj bezpośrednio katapulty. Na ich zasięg nie wpływają przeszkody terenowe, w przeciwieństwie do klasycznych oddziałów strzeleckich, choć są bardzo wrażliwymi jednostkami na wszelkie formy ataku.
Głównymi siłami zdław pierwszą linię obrony. Postaraj się rozwinąć szyk linii, a nie trzymać swoje jednostki w zwartej grupie. W ten sposób każdy oddział wykorzysta szarżę i zaatakujesz wroga w tej samej turze. Po kilku turach, na twoich tyłach pojawią się oddziały wrogiej kawalerii, pędzące na odsiecz miastu (czerwona strzałka). Wykorzystaj oddziały Piechoty i Katapultę do ich likwidacji. W miarę możliwości, oddeleguj część swoich oddziałów Kawalerii na pomoc.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to liczniejsze oddziały pierwszej linii, dodatkowe jednostki Kawalerii na tyłach oraz pojawienie się garnizonu w mieście. Atak z drugiego teleportu, może szybko spotkać się z kontratakiem wroga z miasta więc postępuj ostrożnie. Znajdziesz tam głównie oddziały strzeleckie i Pikinierów, więc zabierz ze sobą dodatkowych Kuszników/Magów/Katapultę. Bardzo przydatni mogą być właśnie Magowie, którzy zablokują wąskie uliczki jednostkami wroga. Zwój Szału lub Ognistego Deszczu będzie tutaj bardzo przydatnym ułatwieniem.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
- Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
- Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
- Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
- Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
- Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
- Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
- Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
- Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
- Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
- Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
- Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
- Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
- Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
- Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
- Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
- Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
- Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
- Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
- Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
- Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
- Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
- Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
- Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
- Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
- Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
- Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
