Hex Commander: Misja 25 - Percival powstaje
Aktualizacja:
Krasnoludy wyruszają do miejsca pochówku Pervicala Kenta, potężnego bohatera armii ludzi.

W tym zdaniu nie będziesz mógł dowodzić Karric'iem. Musisz odeprzeć atak goblinów i orków oraz nie dopuścić do śmierci Karric'a. Twoje wojska są na małym wzgórzu, gdzie znajduje się grobowiec Percivala. Wróg będzie nadciągał z wszystkich 4 stron, a kilku magów zielonoskórych jest gotowa zaatakować twojego bohatera.
Pierwsze tury są bardzo ważne. Musisz pokonać wszystkich magów (1), zanim wezmą na cel Karric'a. Najpierw skup się na ataku najdalszych jednostek. Thurvid oraz miotacze toporów, mogą wyeliminować kilka odległych oddziałów. Młotogrzmoty oraz Vahan, są w stanie wyeliminować 2-3 jednostki magów w ich pobliżu. W drugiej turze, powinieneś dopaść resztę tych oddziałów. Teraz możesz skupić się na ataku goblinów z południowej część wzgórza (2).
W między czasie, niech część twoich oddziałów na północy skupi się na osłabieniu natarcia wroga (3). Skup się w pierwszej kolejności na osłabieniu łuczników oraz magów. Z goblinami poradzisz sobie z łatwością, jednak jednostki dystansowe są największym zagrożeniem. Na końcu, pozostaje tobie odeprzeć natarcie ze wschodu (4). Do tego czasu powinieneś rozprawić się z resztą wojsk. Poczekaj, aż magowie będą tuż przy polach z lasem i przystąp do ataku. Nie wystawiaj się na ich zasięg wchodząc do lasu lub szarżując w ich stronę. Po ciężkiej batalii, możesz mieć zbyt słabe siły, aby ich pokonać.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Misja 1 - Żywot Najemnika
- Hex Commander: Misja 2 - Żywot Generała
- Hex Commander: Misja 3 - Płonące Szlaki
- Hex Commander: Misja 4 - Anville
- Hex Commander: Misja 5 - Żelazna Twierdza
- Hex Commander: Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie
- Hex Commander: Misja 7 - Jak kamień w wodę
- Hex Commander: Misja 8 - Wiadomość do sojuszników
- Hex Commander: Misja 9 - Podstarzały wynalazca
- Hex Commander: Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie
- Hex Commander: Misja 11 - Thaldarom
- Hex Commander: Misja 12 - Kłopoty z wywernami
- Hex Commander: Misja 13 - Zaklinacze wywern
- Hex Commander: Misja 14 - Mosty śmierci
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Thaldarom
- Hex Commander: Misja 16 - Esadorei
- Hex Commander: Misja 17 - Ścigana
- Hex Commander: Misja 18 - Ukryty sad
- Hex Commander: Misja 19 - Po głazach do kłębka
- Hex Commander: Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy
- Hex Commander: Misja 21 - Droga do Avodany
- Hex Commander: Misja 22 - Ruiny Avodany
- Hex Commander: Misja 23 - Cmentarz w Avodany
- Hex Commander: Misja 24 - Król Magów
- Hex Commander: Misja 25 - Percival powstaje
- Hex Commander: Misja 26 - Krąg Arcaeny
- Hex Commander: Misja 27 - Bagna smutku
- Hex Commander: Misja 28 - Kurhan Vulpisa
- Hex Commander: Misja 29 - Przed Grobowcem
- Hex Commander: Misja 30 - Grobowiec Bohaterów
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
