Hex Commander: Smok Ildus, bohater Zielonoskórych
Aktualizacja:

Smok Ildus to twój pierwszy bohater, którym zaczniesz kampanię zielonoskórych. Jest to bardzo silna bestia, o dużej wytrzymałości oraz świetnym pancerzu. Zadaje dużo obrażeń, choć ma zasięg tylko 2 pól. Wyróżnia go kilka innych cech. Potrafi poruszać się aż o 5 pól i ignorować wiele przeszkód terenowych (np. stok wzgórza, gdzie inne jednostki nie mogą przejść przez takie pole) lub wlatywać bezpośrednio na mury lub wieże.
Co więcej, jego ataki podpalają wrogów (zadają 10 punków obrażeń), a gdy cel zginie, podpalenie przenosi się na sąsiednie jednostki wroga. Ten zestaw umiejętności czyni go bardzo niebezpiecznym i wszechstronnym. Jest idealny do ataku dużych zgrupowań (do roznoszenia efektu podpalenia) lub szybkiego ataku na tyły wroga, aby zniszczyć machiny oblężnicze, medyków lub inne niebezpieczne oddziały.
Ildus'a można ulepszyć o następujące umiejętności:
- Trening osobisty. Podnosi statystki, tak jak w przypadku ulepszania konkretnych oddziałów. Przede wszystkim rośnie jego ochrona przed atakami oraz zadawane obrażenia. Warto zostawić to ulepszenie na później.
- Regeneracja. Bardzo przydatna umiejętność, dzięki której wróg będzie miał problemy z pokonaniem smoka. Jest to bardzo wydajna umiejętność, warto zainwestować chociaż w jeden poziom. Frakcja zielonoskórych nie ma jednostek leczących, więc regeneracja twoich bohaterów jest bardzo ważna.
- Smoczy ogień. Unikatowa umiejętność smoka, zwiększa liczbę celów, które będą podpalone po śmierci już podpalonego wroga. Bardzo przydatne podczas potyczek z dużą ilością wrogów. Warto wykupić ta umiejętność przynajmniej na 1 lub 2 poziom.
- Dodatkowa obrona. Ta umiejętność jeszcze bardziej zwiększa pancerz Ildusa. Wartościowa umiejętność, ale warto wykupić ja później. Smok ma i tak dużą ochronę przed atakami.
- Zasięg magii. Zwiększa zasięg zwojów i eliksirów, które możesz używać w czasie bitwy.
- Liczba czarów. Podnosi limit czarów lub eliksirów, których możesz użyć podczas jednej tury.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Jednostki
- Hex Commander: Zielonoskórzy
- Hex Commander: Smok Ildus, bohater Zielonoskórych
- Hex Commander: Vulpis, bohater Zielonoskórych
- Hex Commander: Guarg, bohater Zielonoskórych
- Hex Commander: Wargi, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Wojownicy goblinów, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Harcownicy, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Mag bojowy, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Łucznicy goblinów, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Pikinierzy goblinów, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Wojownicy orków, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Szaman, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Wywerny, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Zielonoskórzy
- Hex Commander: Jednostki
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
