Hex Commander: Misja 18 - Zaraza Elunore
Aktualizacja:
Sylvius zmierza do Elunore, aby przekazać zdobyty artefakt Arandur'owi. Na miejscu czeka na niego niemiła niespodzianka - Srebnoskrzydła.

Przed tobą stoi spore wyzwanie, ubicie dorosłej wywerny. W tej misji jest to bardzo silny i nietypowy przeciwnik. Choć dysponujesz potężną armią, a wróg posiada tylko jedną jednostkę, nie będzie łatwo. Najsilniejszymi środkami, które posiadasz to Arandur, Sylvius oraz kapłani, którzy będą non-stop leczyć twoje jednostki. Po pierwszej turze, pod twoją kontrolę przejdą wieśniacy. Wyprowadź ich z poza zasięgu miasta i przywracaj zdrowie chociaż jednemu, aż przestanie oddziaływać kwas.
Srebnoskrzydła posiada dużo punktów życia, regenerację oraz potężny atak. Nie zadaje obrażeń, ale razie wszystkie wrogie jednostki w zasięgu jego ataku i nakłada na nie efekt żrącego kwasu (odbiera 25 punktów zdrowia na turę). Kluczem jest odpowiednie ustawienie wojsk oraz leczenie ich za pomocą kapłanów. Dodatkowo, korzystaj z umiejętności Sylviusa, aby utrzymać go w jednym miejscu. Wywerna zazwyczaj się nie rusza, ale czasem lubi uciec na nie obstawioną wieżę.
W tej misji wykorzystasz Arandura i miecz, który otrzymał. Dzięki niemu jest w stanie nie tylko zdjąć negatywne efekty z sojuszniczej jednostki, ale obdarzyć specjalnym stanem odporności na magię i efekty. Po przyznaniu tej zdolności, kwas nie będzie miał wpływu, choć nadal otrzymasz obrażenia od ataku. Ustaw Sylviusa w lesie wewnątrz zamku, aby mógł dłużej wytrzymać bez leczenia.

W tej misji warto przyzwać dodatkowe jednostki. Twoi bohaterowie zaczynają w południowo zachodniej części zamku (1). Jest to również jedyne miejsce, w którym balista może dosięgnąć Srebnoskrzydłą, będą poza jej zasięgiem. Tuż na lewo od wywerny jest dobra lokacja dla jednorożca oraz dla jednostek dystansowych w lesie (2). Jednorożec ma dużo punktów zdrowia oraz regenerację. W tym miejscu może się rozpędzić i zadać sporo obrażeń. Po prawej stronie od przeciwnika jest mały las (3), z którego może atakować twoja piechota. Las blokuje pole widzenia, więc tuż obok możesz umieścić medyka.
Kluczem do zwycięstwa jest używanie Arandura oraz systematyczne obniżanie punktów zdrowia wroga i trzymanie go w jednym miejscu. Gdy odbierzesz mu około połowy punktów zdrowia, zbierz resztę armię i zaatakuj wywernę, aby przyspieszyć dzieła.
Po walce, wywerna ucieknie, ale pojawi się mag ludzi (4). Otrzymasz pod swoją kontrolę specjalną jednostkę premium. Ten łowca bez problemu poradzi sobie z odległymi celami, ale pamiętaj, że nie może się ruszać i atakować w tej samej turze.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Misja 1 - Początek
- Hex Commander: Misja 2 - Szafirowy Potok
- Hex Commander: Misja 3 - Zasadzka nad potokiem
- Hex Commander: Misja 4 - Skalisty Szlak
- Hex Commander: Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów
- Hex Commander: Misja 6 - Obrona Calyril
- Hex Commander: Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski
- Hex Commander: Misja 8 - Zbiegowie
- Hex Commander: Misja 9 - Zablokowany trakt
- Hex Commander: Misja 10 -Zduszony Wąwóz
- Hex Commander: Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny
- Hex Commander: Misja 12 - Passing the Village
- Hex Commander: Misja 13 - Crossing the Blockade
- Hex Commander: Misja 14 - Unexpected Strike
- Hex Commander: Misja 15 - Persistence
- Hex Commander: Misja 16 - Mountain Hideout
- Hex Commander: Misja 17 - Lighting Strikes Twice
- Hex Commander: Misja 18 - Zaraza Elunore
- Hex Commander: Misja 19 - Oblężenie Elunore
- Hex Commander: Misja 20 - Spalone Urwisko
- Hex Commander: Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem
- Hex Commander: Misja 22 - Linia obrony
- Hex Commander: Misja 23 - W chowanego
- Hex Commander: Misja 24 - W potrzasku
- Hex Commander: Misja 25 - Początek końca
- Hex Commander: Misja 26 - Lodowy krąg
- Hex Commander: Misja Poboczna
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
