Misja 6 - Obrona Calyril | Kampania Elfów w Hex Commander
Aktualizacja:
Calyril potrzebuje pomocy! Forteca jest oblężona przez siły Orków i Gobliny. Otrzymasz do dyspozycji pokaźną ilość machin oblężniczych, które będą nieocenioną pomocą.

W tej misji celem jest obrona zamku. Otrzymasz do dyspozycji znaczną ilość jednostek w tym wielu Łuczników oraz Skorpionów i Balist. Dzięki tym ostatnim zadasz spore obrażenia i będziesz mógł wyeliminować oddziały Orków jednym strzałem. Musisz umieścić wszystkie dostępne machiny na wieżach lub murach. W ten sposób zwiększysz zadawane obrażenia.
Do wygranej musisz koniecznie utrzymać wszystkie bramy. W ten sposób wróg będzie wciąż nacierał małymi grupkami przez nieprzyjazny teren. Sprowadź jednostki z północnej części fortu, zwłaszcza Łuczników i Skorpiony. Wykorzystaj windy w różnych częściach zamku, aby umieścić je na murach blisko bram. Za każdą bramą, miej przygotowany oddział Wojowników Cienia, który będzie gotowy do wyeliminowania oddziałów atakujących bramy. Bardzo przyda się tutaj Kapłanka (Healer), która będzie leczyć twoje oddziały na murach, zwłaszcza cenne machiny oblężnicze.
Większość oddziałów to jednostki Orków, na tyłach będą jednostki goblinów w tym Magowie. Oprócz tego, na środkową bramę będzie nacierał wrogi bohater. Ma duży bonus do redukcji obrony przed atakami dystansowymi. Warto skupić się na innych jednostkach, które będą stanowić zagrożenie. Postaraj się eliminować wrogów w następującej kolejności: Magowie Goblinów, Łucznicy Orków, Łucznicy Goblinów, pozostałe jednostki walczące wręcz, które są najbliżej bramy. Magowie mają duży zasięg i zadają największe obrażenia. Dopóki nie padną bramy, tylko jednostki dystansowe będą sprawiać problem. Wtedy eliminacja innych jednostek nie będzie stanowiła wyzwania.
Na wyższych poziomach trudności, wrogie jednostki będą bardziej doświadczone i pojawią się dodatkowe grupy wrogów (pomarańczowe strzałki). Najwięcej będzie dodatkowych jednostek z armii Goblinów. Przydadzą się dodatkowe jednostki Łuczników, a najlepiej Skorpiony. Dodatkowa jednostka lecząca, również się przyda. Ustaw je na przeciwległych bramach. Jeśli wróg naciera na jakąś bramę w dużej ilości, postaw wytrzymałą jednostkę na polu bramy i użyj na niej dowolnego zwoju Tarczy i trzymaj w pobliżu Kapłankę. W ten sposób, wróg będzie atakował jednostkę, a nie bramę i zajmie mu to wiele tur.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Elfów
- Misja 1 - Początek | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 3 - Zasadzka nad potokiem | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 4 - Skalisty Szlak| Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 6 - Obrona Calyril | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 8 - Zbiegowie | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 9 - Zablokowany trakt | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 10 -Zduszony Wąwóz | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 12 - Passing the Village | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 14 - Unexpected Strike | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 15 - Persistence | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 16 - Mountain Hideout | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 17 - Lighting Strikes Twice | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 18 - Zaraza Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 19 - Oblężenie Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 20 - Spalone Urwisko | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 22 - Linia obrony | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 23 - W chowanego | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 24 - W potrzasku | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 25 - Początek końca | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 26 - Lodowy krąg | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja Poboczna
- Kampania Elfów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.