Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Celem misji mówi o dotarciu do mostu oraz ochronie dwóch Katapult. Nie musisz dojść do mosty, a jedynie obronić jednostki i rozgromić przeciwników.

Na normalnym poziomie trudności, około 90% przeciwników to Wilki (czerwone strzałki). Jako jedyne jednostki poruszają się w lesie tak jak na otwartej przestrzeni, przez co ignorują karę do ruchu. Jest to ich największy atut w walce z tobą. Jednak Wystarczy dwóch Magów Bojowych, aby skutecznie powstrzymać jakikolwiek atak.
Zanim rozpoczniesz wymarsz, odczekaj kilka tur, aż cię zaatakują wrogowie zza pleców, czyli od strony drogi na południowy zachód. Następnie powoli idź wzdłuż drogi. Wrogów zamrażaj atakiem Magów i następnie ostrzelaj z Katapult. Staraj się trzymać piechotę z przodu, aby w razie potrzeby reagowali na zagrożenie, ponieważ katapulty nie mogą atakować sąsiednich jednostek. Mimo dużej ilości przeciwników, nie powinieneś mieć problemów, jeśli rozegrasz misję powoli.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie wyglądać podobnie jak przy pierwszym podejściu. Przeciwników będzie więcej, jednostki będą posiadać wyższe poziomy doświadczenia i liczebność, ale nadal schemat przejścia się nie zmienia. Oprócz Wilków, dołączą jednostki pomocnicze goblinów, ale większych niespodzianek nie spotkasz.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
- Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
- Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
- Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
- Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
- Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
- Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
- Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
- Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
- Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
- Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
- Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
- Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
- Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
- Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
- Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
- Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
- Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
- Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
- Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
- Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
- Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
- Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
- Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
- Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
- Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
- Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
