Misja 4 - Anville | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
Aktualizacja:
Krasnoludy docieraj do Anville, gdzie muszą zmierzyć się z atakiem goblinów.

W tej misji wróg posiada tylko dwa rodzaje wojsk: wilki oraz łucznicy goblinów. Twoim zadanie jest odeprzeć atak w wiosce Anville (1). Wróg naciera z 4 kierunków. Północne oraz wschodnie natarcie jest słabsze i mniej liczne. Wojska, które tam się znajdują, spokojnie odeprą atak w ciągu kilku tur.
Najwięcej pomocy potrzebuje południowa (2) i zachodnia strona (3) wioski. Najlepiej jest umieścić tam Thurvid'a, który będzie opóźniał pochód wroga. Bardzo ważne jest utrzymanie strzelców na tyłach, poza zasięgiem wroga, aby przeżyli jak najdłużej. Miotacze toporów posiadają duży zasięg ataku, więc warto ustawić ich wewnątrz wioski (4). Skorzystaj z osłony budynków, które blokują pole ostrzału.
W każdym wejściu do wioski są umocnienia, gdzie należy umieścić piechurów. W tych miejscach będą mogli długo walczyć z wilkami lub oprzeć się ostrzałowi goblińskich łuczników. W razie potrzeby sprowadź Vahan'a lub dodatkowych żołnierzy przez portal (na normalnym poziomie trudności, wojska początkowe powinny w zupełności wystarczyć do ukończenia misji). Gdy odeprzesz atak na północy i zachodzie, natychmiast przerelokuj wojska na najsłabszy odcinek frontu.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Krasnoludów
- Misja 1 - Żywot Najemnika | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 2 - Żywot Generała | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 3 - Płonące Szlaki | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 4 - Anville | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 5 - Żelazna Twierdza | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 7 - Jak kamień w wodę | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 8 - Wiadomość do sojuszników | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 9 - Podstarzały wynalazca | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 11 - Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 12 - Kłopoty z wywernami | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 13 - Zaklinacze wywern | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 14 - Mosty śmierci | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 16 - Esadorei | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 17 - Ścigana | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 18 - Ukryty sad | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 19 - Po głazach do kłębka | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 21 - Droga do Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 22 - Ruiny Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 23 - Cmentarz w Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 24 - Król Magów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 25 - Percival powstaje | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 26 - Krąg Arcaeny | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 27 - Bagna smutku | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 28 - Kurhan Vulpisa | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 29 - Przed Grobowcem | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 30 - Grobowiec Bohaterów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Kampania Krasnoludów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.