Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
Aktualizacja:
Po pokonaniu obrońców w końcu stawiasz czoło Neriya. Jednak walką z nią będzie wymagać sposobu...

Do zdjęcia bariery musisz zniszczyć wszystkie koksowniki (1). Problem polega na tym, że każdy zniszczony koksownik sprowadza jednostki wroga. Jeśli zniszczysz wszystkie koksowniki w pierwszej turze, będziesz musiał pokonać hordę przeciwników. Najprostszy sposób to niszczenie jednego koksownika, pokonanie przyzwanej grupy wrogów i przejście do kolejnego koksownika. Będzie to żmudny i dłuższy sposób, ale pewny. Warto sprowadzić dodatkowe jednostki, aby przyspieszyć eliminację wrogich oddziałów.
Możne też zastosować pewien fortel. Ustaw swoje wojska przy najbliższym koksowniku na wschodzie od bariery. W tym miejscu jest najwięcej twoich wojsk (2). Zacznij od otoczenia koksownika przed jego zniszczeniem. Gdy szczelnie otoczysz koksownik, zniszcz go. Jednostki wroga nie będą miały miejsca, przez co się nie pojawią (3). W taki sposób nie będziesz musiał walczyć z większością wrogów. Jedynym problem będzie narażanie się na ataki Neryia. Niszcz systematycznie każdy koksowniki, aż bariera padnie.
Teraz wystarczy zaatakować wszystkimi siłami wrogiego maga. Walka w tym momencie będzie krótka, jeśli większość twoich wojsk dotrwała do tego momentu. Bardzo przydatny będzie Szaman, który wzmocni wojska dodatkami punktami zdrowia na kilka tur.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
