Hex Commander: Misja 13 - Zaklinacze wywern
Aktualizacja:
Pozbycie cię wywern to połowa sukcesu. Teraz czas na rozprawienie się z treserami i zniszczenie wioski zielonoskórych.

Przed tobą intensywna misja, na małym obszarze. Będziesz walczył z orkami, głownie wojownikami oraz łucznikami. Są to wytrzymałe jednostki, które zadają sporo obrażeń. Masz jednak do dyspozycji ciężkie działa krasnoludzkie (1) oraz zwój tarczy w pobliskiej skrzyni.
Masz za zdanie pokonać wszystkich wrogów w tej wiosce. Najlepiej jest posuwać się powoli na przód, bez zbytniego pośpiechu. Na początku, warto zająć się łucznikami na dwóch wieżach (2) w pobliżu portalu i twoich pozycji startowych. Wykorzystaj strzelców, którzy zignorują premię do obrony dzięki fortyfikacji i wyeliminują łuczników. Uważaj jednak, ponieważ wróg szybko obsadza to miejsce nowymi jednostkami.
Zbliż się do wojowników wroga w fortyfikacjach (3), aby wywabić ich ze swoich pozycji. Następnie sam obsadź takie miejsca i zacznij walkę z wrogiem. Wykorzystaj swoich bohaterów, aby zablokować wąskie przejścia w wiosce (4) i spowolnić pochód wrogich wojsk. Czasem lepiej jest, aby oddział wroga złożony z jednego żołnierza, walczył z twoim oddziałem, niż pozbyć się takiej jednostki i otworzyć drogę dla świeżego oddziału, który jest w pełni sił. Zabierz się za eliminację wojowników w pierwszej kolejności, dzięki czemu twoja piechota bez problemu poradzi sobie z resztą orków.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Misja 1 - Żywot Najemnika
- Hex Commander: Misja 2 - Żywot Generała
- Hex Commander: Misja 3 - Płonące Szlaki
- Hex Commander: Misja 4 - Anville
- Hex Commander: Misja 5 - Żelazna Twierdza
- Hex Commander: Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie
- Hex Commander: Misja 7 - Jak kamień w wodę
- Hex Commander: Misja 8 - Wiadomość do sojuszników
- Hex Commander: Misja 9 - Podstarzały wynalazca
- Hex Commander: Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie
- Hex Commander: Misja 11 - Thaldarom
- Hex Commander: Misja 12 - Kłopoty z wywernami
- Hex Commander: Misja 13 - Zaklinacze wywern
- Hex Commander: Misja 14 - Mosty śmierci
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Thaldarom
- Hex Commander: Misja 16 - Esadorei
- Hex Commander: Misja 17 - Ścigana
- Hex Commander: Misja 18 - Ukryty sad
- Hex Commander: Misja 19 - Po głazach do kłębka
- Hex Commander: Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy
- Hex Commander: Misja 21 - Droga do Avodany
- Hex Commander: Misja 22 - Ruiny Avodany
- Hex Commander: Misja 23 - Cmentarz w Avodany
- Hex Commander: Misja 24 - Król Magów
- Hex Commander: Misja 25 - Percival powstaje
- Hex Commander: Misja 26 - Krąg Arcaeny
- Hex Commander: Misja 27 - Bagna smutku
- Hex Commander: Misja 28 - Kurhan Vulpisa
- Hex Commander: Misja 29 - Przed Grobowcem
- Hex Commander: Misja 30 - Grobowiec Bohaterów
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
