Hex Commander: Łucznicy goblinów, jednostki Zielonoskórych
Aktualizacja:

Łucznicy goblinów i orków posiadają podobne statystyki. Zadają bardzo zbliżone obrażenia, ale łucznicy orków posiadają zasięg ataku 4 pól, podczas gdy gobliny 3. Z drugiej strony, jednostki goblinów są tańsze i posiadają redukcję obrażeń dystansowych. Orkowie mają więcej punktów zdrowia, ale mniej żołnierzy w oddziale (3 orków, gdzie goblinów jest 9) oraz nie mają żadnego pancerza na 1 poziomie. Jeszcze jedna różnica leży w cenie: gobliny są tańsze, ale orkowie kosztują więcej.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Jednostki
- Hex Commander: Zielonoskórzy
- Hex Commander: Smok Ildus, bohater Zielonoskórych
- Hex Commander: Vulpis, bohater Zielonoskórych
- Hex Commander: Guarg, bohater Zielonoskórych
- Hex Commander: Wargi, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Wojownicy goblinów, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Harcownicy, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Mag bojowy, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Łucznicy goblinów, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Pikinierzy goblinów, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Wojownicy orków, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Szaman, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Wywerny, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Zielonoskórzy
- Hex Commander: Jednostki
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
