Vulpis, bohater Zielonoskórych w Hex Commander
Aktualizacja:

Vulpis to nietypowy bohater, który jest niezwykle groźny na polu bitwy. Potrafi szybko się poruszać i rzucać swoimi nożami na odległość 3 pól. Czyni go to bardzo niebezpiecznym wrogiem. Początkowa wartość pancerza nie jest wysoka, choć ma świetną ochronę przed atakami dystansowymi.
Największą zaletą jest system ruchu. Vulpis tworzy iluzję, w momencie gdy opuści pole, na którym zaczynał turę. Po wykonaniu ruchu oraz ataku, może cofnąć się do iluzji. Zanim to zrobi, może też poruszyć się iluzją w inne miejsce i wtedy przenieść się z powrotem. Czyni go to bardzo mobilną i defensywną jednostką. Może uderzyć silnego wroga i uciec unikając ataku wroga w następnej turze.
Vulpis'a można ulepszyć o następujące umiejętności:
- Trening osobisty. Podnosi statystki, tak jak w przypadku ulepszania konkretnych oddziałów. Przede wszystkim rośnie jego ochrona przed atakami oraz zadawane obrażenia. Vulpis na maksymalnym poziomie może mieć nawet 150 punktów życia i zadawać 100 punktów obrażeń. Tym bohaterem będziesz kierował bardzo często, więc warto rozwinąć ta umiejętność.
- Regeneracja. Bardzo przydatna umiejętność, choć Vulpis nie walczy w pierwszej linii i może łatwo uciec. Mimo wszystko, jest to bardzo przydatna umiejętność i warto zainwestować chociaż w jeden poziom. Frakcja zielonoskórych nie ma jednostek leczących, więc regeneracja twoich bohaterów jest bardzo ważna.
- Przebicie pancerza. Vulpis jest w stanie podnieść swoje możliwości przebicia pancerza na jeszcze większą wartość. Jest to niezwykle przydatna umiejętność, choć bazowe 50% to i tak dużo, ale zadanie obrażeń z możliwością ominięcia 100% pancerza jest jeszcze lepsze. Warto sukcesywnie rozwijać tą umiejętność.
- Dodatkowe złoto. Każda misja i zwycięstwo będzie nagradzane większą ilością złota. Warto wykupić kilka poziomów, zwłaszcza jeśli cierpisz na braki w złocie.
- Zasięg magii. Zwiększa zasięg zwojów i eliksirów, które możesz używać w czasie bitwy.
- Liczba czarów. Podnosi limit czarów lub eliksirów, których możesz użyć podczas jednej tury.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Jednostki
- Zielonoskórzy
- Smok Ildus, bohater Zielonoskórych w Hex Commander
- Vulpis, bohater Zielonoskórych w Hex Commander
- Guarg, bohater Zielonoskórych w Hex Commander
- Wargi, jednostki Zielonoskórych w Hex Commander
- Wojownicy goblinów, jednostki Zielonoskórych w Hex Commander
- Harcownicy, jednostki Zielonoskórych w Hex Commander
- Mag bojowy, jednostki Zielonoskórych w Hex Commander
- Łucznicy goblinów, jednostki Zielonoskórych w Hex Commander
- Pikinierzy goblinów, jednostki Zielonoskórych w Hex Commander
- Wojownicy orków, jednostki Zielonoskórych w Hex Commander
- Szaman, jednostki Zielonoskórych w Hex Commander
- Wywerny, jednostki Zielonoskórych w Hex Commander
- Zielonoskórzy
- Jednostki
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
