Hex Commander: Misja 9 - Zablokowany trakt
Aktualizacja:
Otrzymałeś nowe zadanie, aby zbadać los dostaw zaopatrzenia. Rozpoznanie przeradza się w sporą potyczkę z zielonoskórymi.

Misję rozpoczynasz z małym oddziałem złożonym z bohaterów i Niedźwiedzi (1). Nieopodal, na wzniesieniu są twoim Magowie. Misja jest podzielona na dwa etapy. Pierwsza część, polega na zatrzymaniu grupy przeciwników nadciągających z północy. Pokonanie tej armii nie byłoby wielkim wyzwanie, ale wszystkie jednostki starają się przebić do swojego obozu na południu. Dodatkowo, kilka Wilków jest wzmocniona zwojem Tarczy i ma znaczną redukcję obrażeń. Powstrzymanie tych jednostek będzie bardzo ważne. Do powstrzymania wilków, starają się atakować Sylvius'em, ponieważ może on unieruchomić wrogów. W między czasie, zajmij się eliminacją pozostałych jednostek. Na sam koniec zabierz się za Wilki. Tuż przy lokacji startowej jest portal. Warto zabrać do misji dodatkowe jednostki, zaczynając od Kapłanki. Możesz przywołać Łuczników albo Balisty, które przydadzą się do ataku na obóz.
Po ich pokonaniu, czas wyruszyć w stronę obozu. Po drodze spotkasz samotną wieżę z oddziałem strażniczym. Jeśli ich pokonasz w jednej turze, zyskasz przewagę i nadal będziesz dysponował elementem zaskoczenia. Wykorzystaj swoich bohaterów i Magów, aby zadać jak najwięcej obrażeń. Koło wieży jest kolejny portal (2). Tutaj wróci kilka oddziałów Łuczników wroga z północy. Teraz możesz zdecydować, czy chcesz atakować od frontu obóz wroga lub przejść na tyły. Wróg często będzie sam wysyłał oddziały z obozu, ale podczas ataku musisz uważać na Magów. Są ustawieni wysoko i mogą zadać bardzo duże obrażenia. Możesz też wysłać swoje oddziały wąskim pasem lasu (strzałka wskazuje ścieżkę między punktem 2 a 3). Za obozem czeka twój sojusznik, który odda tobie swoje wojska (3). W ten sposób będziesz mógł zniwelować przewagę wroga i jego fortyfikacji.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Misja 1 - Początek
- Hex Commander: Misja 2 - Szafirowy Potok
- Hex Commander: Misja 3 - Zasadzka nad potokiem
- Hex Commander: Misja 4 - Skalisty Szlak
- Hex Commander: Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów
- Hex Commander: Misja 6 - Obrona Calyril
- Hex Commander: Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski
- Hex Commander: Misja 8 - Zbiegowie
- Hex Commander: Misja 9 - Zablokowany trakt
- Hex Commander: Misja 10 -Zduszony Wąwóz
- Hex Commander: Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny
- Hex Commander: Misja 12 - Passing the Village
- Hex Commander: Misja 13 - Crossing the Blockade
- Hex Commander: Misja 14 - Unexpected Strike
- Hex Commander: Misja 15 - Persistence
- Hex Commander: Misja 16 - Mountain Hideout
- Hex Commander: Misja 17 - Lighting Strikes Twice
- Hex Commander: Misja 18 - Zaraza Elunore
- Hex Commander: Misja 19 - Oblężenie Elunore
- Hex Commander: Misja 20 - Spalone Urwisko
- Hex Commander: Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem
- Hex Commander: Misja 22 - Linia obrony
- Hex Commander: Misja 23 - W chowanego
- Hex Commander: Misja 24 - W potrzasku
- Hex Commander: Misja 25 - Początek końca
- Hex Commander: Misja 26 - Lodowy krąg
- Hex Commander: Misja Poboczna
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
