Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
Aktualizacja:
Twoja armia dzieli się na dwie grupy uderzeniowe w celu zdobycia krasnoludzkiego miasta. Vulpis i Guarg atakują z północy na umocnienia miasta.

W tym zadaniu musisz stawić czoła kilku grupom krasnoludzkich wojsk. Twoja armia składa się z dużej grupy Wilków, Łuczników oraz kilku Wywern (1). Na twoje szczęście wrogowie zaczną aktywnie brać udział, gdy zaczniesz atakować ich grupę lub zbytnio się zbliżysz.
Wojownicy wroga to ciężki orzech do zgryzienia, ale strzelcy mogą błyskawicznie przetrzebić szeregi twoich oddziałów (2). Na mapie jest kilka zgrupowań i z każdym musisz się zmierzyć. Wykorzystaj Wilki do spowolnienia oddziałów wroga i zablokuj dostęp do Łuczników oraz Wywern. Ci pierwsi, powinni brać najpierw na cel strzelców wroga. Im mniejszy stan osobowy tych jednostek, tym mniejsze stanowią zagrożenie. Wywerny, powinny zaatakować jak największą ilość przeciwników walczących wręcz. Dzięki temu, nawet jeśli są w lesie lub jakiejś fortyfikacji, nie pożyją za długo.
Najważniejsze jest atakowanie jak najmniejszej liczby przeciwników, aby pozostali nie mogli dołączyć lub wzmocnić swoich sojuszników po jak najdłuższym czasie. Jeśli wszystkie zgrupowania zostaną uaktywnione i ruszą na ciebie, sytuacja na mapie diametralnie się odwróci. W związku z tym, staraj się atakować wysunięte oddziały wroga i powoli przesuwaj swoją armię. Jednostki ulokowane w forcie, będą często ruszać na twoje pozycje. Najczęściej będzie się to działo, podczas ataku na ostatnie zgrupowanie.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
