Hex Commander: Misja 4 - Skalisty Szlak
Aktualizacja:
Arcaena dociera do celu, ale na miejscu są Gobliny zamiast Elfów. Musisz ich pokonać, aby poznać los druidów.

Na mapie robi się od goblińskich łuczników i wojowników. Jednak największym zagrożeniem będą Magowie Goblinów. Zadają oni bardzo duże obrażenia i są realnym zagrożeniem dla wszystkich twoich jednostek. Mają dwie słabości: po pierwsze, nie ignorują przeszkód terenowych tak jak Mag ludzi. Po drugie, ich słabością jest liczebność oddziału (3 osoby) w odróżnieniu od Magów innych ras (1 osoba). Wystarczy chociaż zredukować ilość osób w oddziale, aby zmniejszyć zadawane obrażenia. Najlepiej jest eliminować ich w pierwszej kolejności. Co więcej, przez posiadanie większego ataku, gobliński odpowiednik nie ma żadnego specjalnego efektu (zmrażanie czy osłabianie).
Na mapie są 4 grupy wrogów, które walczą niezależnie od pozostałych grup. Widać to po ruchu wojsk przeciwnika. Pierwsza grupa (1) zaatakuje cię od pierwszej tury. Będzie to kilka oddziałów goblinów i jeden oddział Magów. Staraj się utrzymać pozycję lub wyjść im naprzeciw, ale nie pochodź bliżej pozycji wrogów, którzy się nie ruszają. Pozostałe dwie grupy (2, 3) zaczną atakować, gdy podjedziesz blisko ich pozycji lub sam ich zaatakujesz. Możesz np. rozstawić się w lesie i wysłać jeden oddział, aby uaktywnić i zwabić wrogów. Jeśli tak zrobisz, wróg rozpocznie pościg (czerwone strzałki). Obóz na wzniesieniu (3) nie ma łuczników, ale samych wojowników i Maga. Ich pozycja jest największym wyzwaniem, ponieważ daje większy zasięg i obrażenia dla jednostek dystansowych.
Mały oddział na północy, jest złożony wyłącznie z Magów (4). Przystąpi do działania jeśli podejdziesz dostatecznie blisko ich pozycji. Dzięki temu, możesz wyeliminować każdą pozostałą grupę po kolei, bez większego problem. Grunt, to atakować tylko te oddziały, które wyruszyły w twoim kierunku i przystąpić do wymarszu na północ, gdy oczyścisz okolicę.
Misję rozpoczynasz w lewym-dolnym rogu z niewielkim oddziałem (1). Poczekaj aż regularne odziały goblinów podejdą do twoich pozycji. Zacznij ostrzeliwać wrogów i zaatakuj Wojownikami Cienia, dopiero gdy wróg podejdzie praktycznie do ciebie. Obserwuj ruch i zasięg Magów wroga. Jest to niebezpieczna jednostka, która może sporo namieszać. W razie potrzeby, użyj portalu nieopodal twoich pozycji (2), aby przyzwać szybką jednostkę (np. jednorożec) lub kolejnego Zwiadowcę/Łucznika/Wojownika.
Teraz czas na mały fortel. Gra szybko poinformuje się o pozostawionych machinach oblężniczych (3). Wyślij chociaż jeden oddział, wąskim pasem lasu na wschodzie (strzałki od punktu 2 do 3). Teraz zyskasz potężną przewagę w sile ognia. Nadal musisz uważać na Magów wroga, ale eliminacja pozostałych grup przeciwnika stanie się teraz o wiele łatwiejsza. Poczekaj aż ostatnia grupa wroga (4) zacznie się sama zbliżać i zaatakuj ich wszystkimi dostępnymi jednostkami, aby ograniczyć straty własne.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Misja 1 - Początek
- Hex Commander: Misja 2 - Szafirowy Potok
- Hex Commander: Misja 3 - Zasadzka nad potokiem
- Hex Commander: Misja 4 - Skalisty Szlak
- Hex Commander: Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów
- Hex Commander: Misja 6 - Obrona Calyril
- Hex Commander: Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski
- Hex Commander: Misja 8 - Zbiegowie
- Hex Commander: Misja 9 - Zablokowany trakt
- Hex Commander: Misja 10 -Zduszony Wąwóz
- Hex Commander: Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny
- Hex Commander: Misja 12 - Passing the Village
- Hex Commander: Misja 13 - Crossing the Blockade
- Hex Commander: Misja 14 - Unexpected Strike
- Hex Commander: Misja 15 - Persistence
- Hex Commander: Misja 16 - Mountain Hideout
- Hex Commander: Misja 17 - Lighting Strikes Twice
- Hex Commander: Misja 18 - Zaraza Elunore
- Hex Commander: Misja 19 - Oblężenie Elunore
- Hex Commander: Misja 20 - Spalone Urwisko
- Hex Commander: Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem
- Hex Commander: Misja 22 - Linia obrony
- Hex Commander: Misja 23 - W chowanego
- Hex Commander: Misja 24 - W potrzasku
- Hex Commander: Misja 25 - Początek końca
- Hex Commander: Misja 26 - Lodowy krąg
- Hex Commander: Misja Poboczna
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
