Hex Commander: Misja 19 - Po głazach do kłębka
Aktualizacja:
Ayiren prowadzi krasnoludów do kolejnego kamienia, który spadł na ich ziemie.

Elfy będą twoimi wrogami, tylko przez jedną turę. Nie atakuj ich jednostek. Następnie, Ayrien skłoni ich do walki po twojej stronie, jako sojusznicy. Nie masz wpływu na dobór ich celów, ale znacznie ułatwią tobie walkę.
Na obie strony wyślij część swojej piechoty (1), ale nie posyłaj większych grup środkiem. Na północ od kamienia, ustaw Karric'a (2), aby blokował ruch wrogich jednostek w wąskich przejściach obok wielkiego głazu (3). Ewentualnie możesz sprowadzić 1-2 oddziały ciężkiej piechoty i umieść ich w lesie. Na zachód wyślij pozostałych bohaterów (4). Ayrie potrafi tylko leczyć sojuszników, ale nakłada również efekt leczenia. W ten sposób, twoje wojska mogą dłużej walczyć i łatwiej oprzeć się Lixius'owi.
Zachodnia strona jest łatwiejsza do ataku z kilku względów. Łatwiej jest tam tamować ruch oraz dotrzeć do wrogich łuczników. Artyleria jest w stanie, szybciej dostać się na pole walki i nawiązać kontakt z wrogiem. Wsparcie elfickiej bohaterki przedłuży życie sojusznikom oraz twoim wojskom. Zniszcz wszystkie szkielety i powoli zbliż się do Lixius'a, korzystając z osłony lasu (5). Pamiętaj, że mag posiada kradzież życia (przywraca sobie zdrowie, po każdym udanym ataku), więc najlepiej jest zastosować zmasowany atak, aby szybko zmusić go do ucieczki. Następnie pomóż swoim żołnierzom na wschodniej stronie, jeśli nadal potrzebują pomocy.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Misja 1 - Żywot Najemnika
- Hex Commander: Misja 2 - Żywot Generała
- Hex Commander: Misja 3 - Płonące Szlaki
- Hex Commander: Misja 4 - Anville
- Hex Commander: Misja 5 - Żelazna Twierdza
- Hex Commander: Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie
- Hex Commander: Misja 7 - Jak kamień w wodę
- Hex Commander: Misja 8 - Wiadomość do sojuszników
- Hex Commander: Misja 9 - Podstarzały wynalazca
- Hex Commander: Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie
- Hex Commander: Misja 11 - Thaldarom
- Hex Commander: Misja 12 - Kłopoty z wywernami
- Hex Commander: Misja 13 - Zaklinacze wywern
- Hex Commander: Misja 14 - Mosty śmierci
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Thaldarom
- Hex Commander: Misja 16 - Esadorei
- Hex Commander: Misja 17 - Ścigana
- Hex Commander: Misja 18 - Ukryty sad
- Hex Commander: Misja 19 - Po głazach do kłębka
- Hex Commander: Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy
- Hex Commander: Misja 21 - Droga do Avodany
- Hex Commander: Misja 22 - Ruiny Avodany
- Hex Commander: Misja 23 - Cmentarz w Avodany
- Hex Commander: Misja 24 - Król Magów
- Hex Commander: Misja 25 - Percival powstaje
- Hex Commander: Misja 26 - Krąg Arcaeny
- Hex Commander: Misja 27 - Bagna smutku
- Hex Commander: Misja 28 - Kurhan Vulpisa
- Hex Commander: Misja 29 - Przed Grobowcem
- Hex Commander: Misja 30 - Grobowiec Bohaterów
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
