Hex Commander: Misja 24 - Król Magów
Aktualizacja:
Mimo zwycięstwa, Lixius pojawia się znów, wraz z nieoczekiwanym sojusznikiem.

Tym razem musisz obronić cmentarz, który dopiero co zdobyłeś. Na czele wojsk przeciwnika będzie stał kolejny czempion, który do niedawana walczył po twojej stronie - Alvius. Jest to silny bohater, który walczy na dystans i przebija każdy pancerz. Dodatkowo, każda jednostka, która go zaatakuje, ma obniżoną obronę.
Twoje wojska są w północnej części tego cmentarza (1). Są tutaj ulokowani twoi bohaterowie. Najpierw zajmij się wojskami, które nieubłaganie zmierzają w twoją stronę z trzech kierunków: zachodniej, wschodniej oraz południowej.
Zachodnia strona to grupa wojowników i magów. Możesz ich powstrzymać podobnie, jak zrobiłeś to w poprzedniej misji. Wykorzystaj Karric'a lub Thurvid'a do zablokowania wąskich przejść (2). Jeśli nie jest to możliwe, po prostu wyślij tam oddział wojowników. Ich samobójcza misja, opóźni pochód wroga i wystawi go na ostrzał twoich machin.
Na wschodzie wróg naciera w małej liczbie przez kamienny most, przez co ich eliminacja będzie trudniejsza (3). Poczekaj aż oddziały opuszczą most i przerzuć swoje wojska przez las. Wykorzystaj moździerz, aby ostrzelać wroga zza drzew bez wystawiania ich na niepotrzebne zagrożenie.
Na południu jest Alvius z największą liczbą wrogów pod swoją komendą (4). Najpierw postaraj się wyeliminować jak największą liczbę magów i sprowadź moździerze za drzewami (5). Trzymaj swoje wojska w ukryciu, aby zwabić bliżej Alvius'a. większość twoich jednostek zaatakuje szkielety, ale moździerze i wybrane jednostki dystansowe, które są daleko od wrogów, skupią się na zabiciu wrogiego czempiona. Następnie, wystarczy dobić pozostałych przeciwników.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Misja 1 - Żywot Najemnika
- Hex Commander: Misja 2 - Żywot Generała
- Hex Commander: Misja 3 - Płonące Szlaki
- Hex Commander: Misja 4 - Anville
- Hex Commander: Misja 5 - Żelazna Twierdza
- Hex Commander: Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie
- Hex Commander: Misja 7 - Jak kamień w wodę
- Hex Commander: Misja 8 - Wiadomość do sojuszników
- Hex Commander: Misja 9 - Podstarzały wynalazca
- Hex Commander: Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie
- Hex Commander: Misja 11 - Thaldarom
- Hex Commander: Misja 12 - Kłopoty z wywernami
- Hex Commander: Misja 13 - Zaklinacze wywern
- Hex Commander: Misja 14 - Mosty śmierci
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Thaldarom
- Hex Commander: Misja 16 - Esadorei
- Hex Commander: Misja 17 - Ścigana
- Hex Commander: Misja 18 - Ukryty sad
- Hex Commander: Misja 19 - Po głazach do kłębka
- Hex Commander: Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy
- Hex Commander: Misja 21 - Droga do Avodany
- Hex Commander: Misja 22 - Ruiny Avodany
- Hex Commander: Misja 23 - Cmentarz w Avodany
- Hex Commander: Misja 24 - Król Magów
- Hex Commander: Misja 25 - Percival powstaje
- Hex Commander: Misja 26 - Krąg Arcaeny
- Hex Commander: Misja 27 - Bagna smutku
- Hex Commander: Misja 28 - Kurhan Vulpisa
- Hex Commander: Misja 29 - Przed Grobowcem
- Hex Commander: Misja 30 - Grobowiec Bohaterów
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
