Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Przed tobą zdobycie ostatniego fortu orków i pokonanie zdrajcy. Samo zdobycie fortu jak walka z przeciwnikami wewnątrz nie będzie największym wyzwaniem, co odsiecz wojsk przeciwnika z południa.

Sytuacja na mapie wygląda następująca. Twoja główna armia złożona z Kawalerii, Kuszników oraz Katapult znajduje się na wschodzie (1). Tuż obok znajduje się portal (2), który możesz wykorzystać do wezwania dodatkowych jednostek. Poniżej znajduje się skrzynia z przydatnymi zwojami (Deszcz Ognia i Duchowa Broń). Na północy znajduje się armia Krasnoludów (3), nad którą masz pełną kontrolę. Warto ją przemieścić na wschodnią cześć fortecy, ponieważ posiada bardzo przydatne jednostki oblężnicze. Na mapie jest dodatkowy portal (4), który możesz wykorzystać później. Twoim celem będzie jak najszybsze zniszczenie małej fortecy na przed polu i połączenie się z armią Krasnoludów. Tylko wtedy masz realne szansę na pokonanie odsieczy wroga z południa.
Przeciwnik posiada mały fort pomiędzy swoją główną twierdzą a wojskami na wschodzie (1). Jeśli uda ci się pozbyć załogi i obsadzić to miejsce własnymi wojskami, zdobędziesz dużą przewagę. Pamiętaj, dopóki jakaś jednostka znajduje się na wieży z drabiną, inne jednostki nie mogą wejść a co za tym idzie zaatakować wojska na murach. Możesz też po prostu ustawić Magów za murami tego fortu, dzięki czemu będą bezpieczni i jednocześnie mogą razić wrogów w swoim zasiegu. Z południa nadchodzi odsiecz orków złożona z jednostek pikinierów. (2, strzałki pokazują kierunek natarcia). Dalej, z południowego zachodu, nadchodzą posiłki Kawalerii z wrogim bohaterem na czele (3, będą również podążać w kierunku małego fortu). Żadna z tych armii nie posiada jednostek dystansowych, dlatego przejęcie małego fortu i sprowadzenie artylerii Krasnoludów jest bardzo ważne do wygrania tej potyczki. Na jednostki Kawalerii przyda się Deszcz Ognia, ponieważ mają mniej niż 100 punktów zdrowia. Wojska w głównej twierdzy to kilka oddziałów piechoty oraz łucznicy na wieżach (4). Często będą opuszczać mury i wnętrze twierdzy, aby atakować twoje jednostki, zwłaszcza gdy pokonasz posiłki z południa. Jedyne wejście znajduje się w południowej części twierdzy, więc zajmie im trochę czasu zanim do ciebie dojdą.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to trochę większe wyzwanie. Przede wszystkim, mały fort przed główną twierdzą będzie wzmocniony dodatkowymi jednostkami (1). To spowolni wymarsz twoich wojsk i podkreśli znaczenie wojsk sojuszniczych na północy. Bez dodatkowych jednostek artylerii będzie tobie trudno oczyścić tą pozycję. Armia orków z południa (2), zostanie wzmocniona o dodatkowe grupy koło portalu (4). Podobnie rzecz się ma z armią zdrajcy (3), która będzie coraz większa wraz z każdym poziomem trudności. Przydadzą się tutaj pikinierzy wzmocnieni zwojami Tarczy lub duża ilość jednostek dystansowych.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
- Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
- Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
- Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
- Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
- Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
- Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
- Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
- Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
- Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
- Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
- Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
- Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
- Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
- Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
- Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
- Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
- Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
- Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
- Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
- Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
- Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
- Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
- Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
- Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
- Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
- Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
