Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków)
Aktualizacja:
Podczas gdy Vulpis przeszukują akademię, Avodany zostaje zaatakowane przez odsiecz wojski ludzi.

Obrona miasta nie będzie łatwa. Wróg posiada dość liczne wojska, choć to Ty będziesz bronić się zza murami miasta. Natarcie wroga odbędzie się na obie bramy. Wojska przeciwnika będą składać się tylko z dwóch typów jednostek - kawalerii oraz gradobójców.
Wewnątrz fortu jest Vulpis i kilku magów (1). Bez problemu może ich atakować i chować się za drzewami, unikając ostrzału wroga. Potem, niech wspomoże wojska przy południowej bramie.
Północna brama jest dobrze przygotowana do natarcia (2). Zostaw pikinierów w przejściu i użyj szamanów, aby wzmocnić ich tarczami. W ten sposób szarża kawalerii nie wyrządzi im żadnych szkód. Pikinierzy w pełnym stanie osobowym, mogą jednym ciosem wyeliminować kawalerię. W razie możliwości, zaatakuj smokiem odizolowany oddział magów. Musisz pozwolić na większą inicjatywę przeciwnika, aż pozbędziesz się większości jego jazdy. Wtedy dokonaj kontrataku i zniszcz gradobójców. W środku miasta jest kilka dodatkowych jednostek (3). Możesz przerzucić ich na bardziej zagrożoną stronę.
Południowa brama jest w trudniejszej sytuacji (4). Wojska są rozlokowane przed bramą, nie posiadają wsparcia szamanów i muszą stawić czoła liczniejszym wojskom. Musisz wszystkich wycofać do bramy lub do miasta. Jeśli pozostaniesz na przedpolu, twoi żołnierze będą łatwym celem dla kawalerii oraz magów wroga. Jeśli chcesz spowolnić atak przeciwnika, niech jeden lub dwa oddziały pikinierów zaatakują najbliższą jednostkę kawalerii i poświęcą się dla sprawy. W między czasie spokojnie rozstaw wojska za bramą i czekaj na wsparcie z drugiej bramy. Jeśli wróg zacznie nacierać w dużej grupie, nie wahaj się wyjść naprzeciw. Pikinierowi łatwo rozprawią się z jazdą, a wtedy pozostaje już tylko pościg za magami.
Gdyby nie wszystko poszło z planem, wycofaj się pomiędzy zabudowania i drzewa wewnątrz zamku, lub do drugiej bramy. Tam masz większe szansę na walkę z wrogiem. Las i budynki ograniczą pole ostrzału gradobójców, a kawaleria nie ma za dużo miejsca na manewrowanie. Warto przywołać dodatkowych szamanów lub magów, w ten sposób łatwiej rozprawisz się z przeciwnikami i wzmocnisz oddziały na pierwszej linii.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 1 - The Flood | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 3 - Obrona Vraaktu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 6 - Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 8 - Przekraczanie granicy | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 9 - Spotkanie z orkami | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 11 - Przybrzeżny obóz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 13 - Górne Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 14 - Wykręcone wzgórza | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 15 - Źródło deszczu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 16 - Winowajcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 17 - Obrona Drogoru | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 18 - Mroźne Wierchy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 19 - Przygotowania do oblężenia | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 21 - Starzy sojusznicy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 22 - Wspólny wróg | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 23 - Harmstead | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 28 - Płomienny Ołtarz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 30 - Bitwa pod Arradan | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.