Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
W tej misji otrzymasz bardzo silne zwoje, które zachęcą cię do wykorzystania ich na polu bitwy. Są to potężne czary z najwyższych poziomów Gildii Magów, więc korzystaj z nich rozważnie. Warto rozegrać parę razy tę misję, aby powiększyć zapas tych zwojów.

Rozpoczniesz grę przy niewielkiej posiadłości. Zostaw tutaj swoje wojska i podejdź bohaterem do jednostki szkieletów na południu. Dwie szarże z dużej odległości rozprawią się z wrogiem, a ty zaoszczędzisz sobie jeden zwój Ognistego Deszczu. W skrzyni jest jeszcze 6 takich zwojów oraz 3 zwoje Szału. Są to bardzo potężne zwoje. Szał przyda się do dywersji i wykorzystania przeciwnika do pracy na twój koszt. Jednostka traci kontrolę i zaczyna atakować wszystkich w pobliży, przez co odwraca uwagę wroga. Ognisty Deszcz wykorzystaj do eliminacji grup wrogów. Staraj się, żeby były to skupiska złożone z więcej niż 3 oddziałów. Inaczej, jest to strata zwojów i pieniędzy.
Wróg będzie nadciągał tylko ze wschodu z rożnych wysokości mapy. Zwoje znacznie ułatwią tobie rozegranie tej misji, ale możesz posłużyć się wojskiem do ich eliminacji. Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie odznaczać się większą ilością oddziałów w każdym zgrupowaniu. Tutaj może okazać się niezbędne wykorzystanie, któregoś ze zwojów i to nie jeden raz.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
- Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
- Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
- Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
- Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
- Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
- Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
- Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
- Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
- Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
- Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
- Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
- Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
- Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
- Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
- Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
- Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
- Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
- Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
- Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
- Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
- Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
- Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
- Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
- Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
- Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
- Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
