Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Kolejna misja, gdzie będziesz musiał stawić czoła nowej frakcji. Tym razem będziesz walczył z Elfami. Stawiają na mobilność i jednostki dystansowe. Prawie wszystkie oddziały piesze mają umiejętność szybszego poruszania się po lesie, a ich Balista ma zasięg aż 8 pól, czyli o jeden więcej niż twoje Katapulty.

Obrona małego fortu będzie niełatwym zadaniem. Wróg dysponuje znaczną ilością jednostek dystansowych, a twój obóz jest otoczony tylko drewnianą palisadą. Otrzymasz kilka jednostek, ale to od twoich posiłków z portalu będzie zależał wynik starcia. Tuż poniżej fortu, znajduje się portal, dzięki któremu możesz umocnić swój garnizon. Warto też odblokować skrzynię, która zawiera aż trzy zwoje Deszcz Ognia. Przy normalnym poziomie może ci się udać zaoszczędzić te zwoje na następne misję lub ponowne przejście tego poziomu.
Lepszym rozwiązaniem jest wykorzystanie wzgórza jako punktu strzeleckiego. Większość łuczników wroga nie dosięgnie twoich jednostek na wzniesieniu, choć niektóre maszyny oblężnicze po zmianie pozycji będą w stanie zaatakować twoje jednostki. Przywołaj Katapulty i Magów. Te pierwsze będą w stanie zniszczyć każdego wroga poniżej wzgórza, a Magowie powstrzymają kontratak wroga. Możesz zdecydować się na kuszników, ale nie będą mieć odpowiedniego zasięgu. Wróg będzie starał się zniszczyć najpierw jednostki na wzniesieniu, a potem w obozie. W tej misji wróg najczęściej atakuje najbliższe jednostki, choć jego głównym celem jest natarcie na obóz (czerwona strzałka).
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to nie tylko walka z większą armią na północy, ale również na południu. Obie grupy posiadają bardzo dużą ilość jednostek strzeleckich. Dlatego zapatrz się w zwoje i wykorzystaj przewagę terenu. Jeśli będzie trzeba, przenieś jak najwięcej jednostek na wzgórze lub umocnij się w obozie.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
	
- Kampania
		
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
 - Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
 - Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
 - Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
 - Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
 - Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
 - Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
 - Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
 - Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
 - Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
 - Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
 - Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
 - Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
 - Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
 - Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
 - Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
 - Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
 - Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
 - Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
 - Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
 - Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
 - Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
 - Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
 - Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
 - Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
 - Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
 - Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
 - Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
 - Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
 - Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
 
 
 - Kampania
		
 
 - Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
