Hex Commander: Misja 1 - Początek
Aktualizacja:
Pierwsza misja Elfów, polega na udzieleniu pomocy mieszkańcom wioski, która została zaatakowana dzikie zwierzęta.

Misję rozpoczynasz z małym oddziałem, złożonym z kilku jednostek oraz twojego nowego bohatera - Arcaene. Jest to łuczniczka o dużym zasięgu ruchu, która posiada specjalną zdolność przebijania pancerza (można ulepszyć tą umiejętność). Jednostki to lekkie oddziały walczące na dystans, Zwiadowcy Elfów. Mają słaby atak oraz brak pancerza, są za to szybkie oraz potrafią jeszcze szybciej poruszać się w lesie (4 pola). Twój bohater również może szybciej się poruszać. W tej misji będzie się z tobą przemieszczał sojuszniczy bohater elfów, a w wiosce czekają dodatkowe oddziały sojusznika.
Twoim celem jest obrona mieszkańców (specjalne jednostki Wieśniaków; mają 90 punktów życia i nie zadają obrażeń) i eliminacja wszystkich wrogów.
Rozpoczynasz w małym lesie, gdzie szybko natrafisz na zamkniętą skrzynię (40 sztuk złota). Nad tobą zobaczysz gromady Wilków (1). Możesz zacząć ostrzał, ale nie zwalniaj tempa. Grunt to zatrzymać oba stada tuż przed wioską (1). W ten sposób, nie uaktywnisz pozostałych oddziałów na mapie. Trzymaj się z sojuszniczym bohaterem i pamiętaj, że twoje jednostki są bardzo podatne na ostrzał. Twój bohater będzie zadawał największe obrażenia co za chwilę będzie bardzo ważne.
Gdy pokonasz zwierzęta na północy i zbliżysz się do wioski, rozpocznie się atak pozostałych grup przeciwnika. Dwa stada zaatakują ze wschodu (2), a większe skupisko przypuści atak z zachodu (3). Oprócz Wilków, będziesz walczył z nową jednostką Niedźwiedzi. Posiadają dobre opancerzenie oraz zadają sporo obrażeń. Mają tez specjalną umiejętność, która spowalnia ruch zaatakowanych jednostek na kilka tur.
Zacznij eliminować grupa po grupie. Nie rozpraszaj swoich jednostek i najpierw zajmij się najbliższym oddziałem (2), a potem kolejnym (3). W wiosce są barykady oraz drewniane wieże, które możesz wykorzystać, aby wzmocnić swoje oddziały. Najlepiej umieścić tam łuczników/Arcaene. Od teraz będą też aktywne portale, choć będziesz mógł przyzwać tylko jedną jednostek, Wojowników Cienia. To wytrzymałe jednostki, odpowiednik Imperialnych Piechurów. Mają wysoki poziom opancerzenia zarówno w walce wręcz, jak i przed atakami dystansowymi. Staraj się atakować pojedyncze jednostki i wykorzystaj Wieśniaków/Sojuszników jako wabik. W ten sposób, będziesz mógł koordynować atak swoich jednostek. W miarę możliwości, wykorzystaj jednostki sojusznika jako tarcze i chowaj za nimi swoich łuczników.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności to walka z taka samą ilością oddziałów, ale o większej liczebności oraz zaawansowanych. Na normalnym jednostka Wilków to oddział złożony z 3 zwierzaków, ale na najwyższym będziesz walczył z 7 wilkami w oddziale. Taktyka się nie zmienia, choć na pewno zajdzie potrzeba przywołania dodatkowych jednostek.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Misja 1 - Początek
- Hex Commander: Misja 2 - Szafirowy Potok
- Hex Commander: Misja 3 - Zasadzka nad potokiem
- Hex Commander: Misja 4 - Skalisty Szlak
- Hex Commander: Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów
- Hex Commander: Misja 6 - Obrona Calyril
- Hex Commander: Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski
- Hex Commander: Misja 8 - Zbiegowie
- Hex Commander: Misja 9 - Zablokowany trakt
- Hex Commander: Misja 10 -Zduszony Wąwóz
- Hex Commander: Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny
- Hex Commander: Misja 12 - Passing the Village
- Hex Commander: Misja 13 - Crossing the Blockade
- Hex Commander: Misja 14 - Unexpected Strike
- Hex Commander: Misja 15 - Persistence
- Hex Commander: Misja 16 - Mountain Hideout
- Hex Commander: Misja 17 - Lighting Strikes Twice
- Hex Commander: Misja 18 - Zaraza Elunore
- Hex Commander: Misja 19 - Oblężenie Elunore
- Hex Commander: Misja 20 - Spalone Urwisko
- Hex Commander: Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem
- Hex Commander: Misja 22 - Linia obrony
- Hex Commander: Misja 23 - W chowanego
- Hex Commander: Misja 24 - W potrzasku
- Hex Commander: Misja 25 - Początek końca
- Hex Commander: Misja 26 - Lodowy krąg
- Hex Commander: Misja Poboczna
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
