Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
Aktualizacja:
Docierasz do groby Percival'a, ale grabież grobu nie jest jednak tak łatwa, jak zakładał Vulpis.

Na miejscu, okazuje się, że spotykasz iluzję Percival'a (1). Pojawia się w formie potężnego herosa, którego pokonanie stanowi nie małe wyzwanie. Jest otoczony kapłankami (2) i kilkunastoma drużynami piechoty (3), a na odsiecz nadchodzi lokalna milicja (4). Najwięcej problemów będą sprawiać kapłanki, które mogą przekazać swoje punkty zdrowia dla innej postaci (2). Posiadają też regenerację 20 punktów zdrowia na turę. Z jednej strony, mogą uleczyć dowolnego sojusznika do pełni zdrowia w jednej turze, ale z drugiej strony, stanowią łatwy cel. Po maksymalny uleczeniu sojusznika, mają tylko jeden punkt życia, przez co można je szybko wyeliminować.
Twoim pierwszym krokiem, będzie nawiązanie walki z piechotą wroga (2). Nie wychodź z lasu, ale zwab wroga do siebie. Najczęściej jednostki przeciwnika będą sam rwać się do walki z twoimi wojskami. Na początku nie walcz z Percival'em! To strata czasu i energii. W środku linii, postaraj się jak najszybciej zrobić wyrwę (1), a następnie zaatakuj kapłanki. Ich eliminacja będzie twoim głównym celem.
Później, zacznij walczyć i niszczyć jednostki piechoty na wzgórzu. Niezwykle użyteczne będą wywerny oraz smok. Ich specjalna umiejętność pozwoli zadać sporo obrażeń periodycznych, pomijając pancerz wroga. Dopiero teraz zabierz się do iluzji Percival'a. Rozstaw swoje jednostki wokół herosa i ostatecznie zakończ jego żywot. Teraz pozostaje tylko pokonać milicję, która będzie nadchodzić od zachodu. Są to słabe jednostki, które będą nadchodzić falami. Czekaj aż podejdą do ciebie (5). Ustaw wywerny przed lasem i pamiętaj, że mogą przemieszczać się tyko pustą przestrzenią lub drogami. Nie są zbyt odporne na ataki wręcz, a wytrzymałość fizyczna nie jest ich najmocniejszą strona. Pamiętaj, aby zawsze miały eskortę.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
