Hex Commander: Misja 16 - Esadorei
Aktualizacja:
Krasnoludy docierają do wioski elfów, licząc na spotkanie z ich przywódcą.

Zamiast rozmów pokojowych, czeka cię kolejna seria potyczek z wojakami elfów. Zajęcie wioski będzie problematyczne w pierwszych turach. Wróg wyśle do boju balisty, ciężkie maszyny oblężnicze, zdolne do ataku na daleki dystans.
Twoje wojska są umiejscowione na zachodniej stronie wioski (1). Wykorzystaj oddziały strzelców do pozbycia się wrogich łuczników na wieżach (2). Twoi bohaterowie znów będą blokować ruch wojsk pomiędzy wysokimi budynkami (3), skutecznie unieruchamiając armię elfów. Na pierwszy ogień zawsze bierz łuczników oraz balisty. Elfy specjalizują się w jednostkach dystansowych, a ich łucznicy mogą sporo namieszać. Pamiętaj, że w pobliskich skrzyniach jest eliksir trucizny oraz swój tarczy. Masz dużą przewagę nad wrogiem, wystarczy, że powoli będziesz kierował się w stronę wioski, korzystając z lasów oraz przewagi twoich strzelców nad wrogiem.
Po kilku turach, do twoje armii dołączy druga grupa krasnoludów (4). Zaatakują wioskę od wschodniej strony. Będą to oddziały strzelców oraz dzików bojowych.
Dziki, to krasnoludzka wersja elfich jednorożców. Silne zwierzęta, o dużej wytrzymałości oraz sile ataku, z możliwością regeneracji oraz atrybutem szarży. Nie mogą jednak wchodzić do lasu lub fortyfikacji. Bez problemu przedrą się przez pierwszą linię obrony elfów. Nie musisz się martwić o wojska sojusznika, dość szybko dostaną się do centrum wioski (5). Poczekaj na ich wojska, aby wspólnie zaatakować siły elfów na północy. Unikaj pola ostrzału balist, które skutecznie przetrzebią twoje siły. Możesz użyć teleportu na północy, aby w odpowiedni momencie sprowadzić dodatkowe wojska na tyłach wojsk wroga.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Misja 1 - Żywot Najemnika
- Hex Commander: Misja 2 - Żywot Generała
- Hex Commander: Misja 3 - Płonące Szlaki
- Hex Commander: Misja 4 - Anville
- Hex Commander: Misja 5 - Żelazna Twierdza
- Hex Commander: Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie
- Hex Commander: Misja 7 - Jak kamień w wodę
- Hex Commander: Misja 8 - Wiadomość do sojuszników
- Hex Commander: Misja 9 - Podstarzały wynalazca
- Hex Commander: Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie
- Hex Commander: Misja 11 - Thaldarom
- Hex Commander: Misja 12 - Kłopoty z wywernami
- Hex Commander: Misja 13 - Zaklinacze wywern
- Hex Commander: Misja 14 - Mosty śmierci
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Thaldarom
- Hex Commander: Misja 16 - Esadorei
- Hex Commander: Misja 17 - Ścigana
- Hex Commander: Misja 18 - Ukryty sad
- Hex Commander: Misja 19 - Po głazach do kłębka
- Hex Commander: Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy
- Hex Commander: Misja 21 - Droga do Avodany
- Hex Commander: Misja 22 - Ruiny Avodany
- Hex Commander: Misja 23 - Cmentarz w Avodany
- Hex Commander: Misja 24 - Król Magów
- Hex Commander: Misja 25 - Percival powstaje
- Hex Commander: Misja 26 - Krąg Arcaeny
- Hex Commander: Misja 27 - Bagna smutku
- Hex Commander: Misja 28 - Kurhan Vulpisa
- Hex Commander: Misja 29 - Przed Grobowcem
- Hex Commander: Misja 30 - Grobowiec Bohaterów
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
