Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Czas wrócić do Raubenborn i oczyścić wioskę z goblinów. Wioska została ufortyfikowana i natrafisz na mury oraz nowe wieże. Otrzymasz jednak wsparcie w postaci Krasnoludzkich dział. Atak musisz dokonać powoli oraz mądrze wykorzystać siłę artylerii, ponieważ za murami jest sporo przeciwników.

Twoje wojska znajdują się na południe od wioski tuż przy teleporcie. Masz do dyspozycji aż 5 Dział Krasnoludów, więc jednostki, jaki powinieneś przyzwać to Piechota lub Kawaleria oraz przynajmniej jednego Maga. Jednostki walczące wręcz przydadzą się do forsowania mostu i walki za murami. Zanim rozpoczniesz marsz na wioskę (niebieskie strzałki), poczekaj na atak Wilków z lewej strony (czerwona strzałka na zachód od teleportu). Te trzy jednostki mogą stanowić zagrożenie, jeśli skupisz swoją uwagę na wiosce. Salwa ze wszystkich dział poradzi sobie bez problemu, ale musisz monitorować zasięg ruchu Wilków. Następnie ustaw Działa tak, aby rozgromić łuczników wroga na zewnętrznych wieżach i nacierającą piechotę wroga. Dopiero wtedy zacznij wymarsz na wioskę.
W wiosce znajduje się sporo jednostek piechoty i łuczników wroga. Kiedy twoje jednostki znajdą się blisko murów, wróg będzie najczęściej kontratakował (strzałki wewnątrz wioski). Najlepiej jest posłać wytrzymałe jednostki np. Piechotę, aby zbierał obrażenia i odwracał uwagę od twoich strzelców. W tej roli dobrze sprawdzi się również twój główny bohater. Jeśli rzucisz na niego dowolny czar Tarczy (redukcja obrażeń) i posiada Regenerację to wytrzyma całkiem dużą ilość obrażeń. Wtedy wykorzystasz Działa i Magów do niszczenia jednostek, które związały się z nim walką. Na samym środku wioski, w wieży, jest Mag Bojowy. Możesz go pokonać jedynie przy użyciu czarów lub jednostek dystansowych. Warto go zamrozić lub zniszczyć w pierwszej kolejności, ponieważ może razić twoje jednostki na spory dystans oraz ignorując przeszkody terenowe.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie nieco trudniejsze. Początek misji będzie wyglądał podobnie. Najpierw odeprzyj dodatkowe grupy Wilków z zachodu i południa oraz paru Magów Bojowych z południowego wschodu. Sama wioska jest wzmocniona o dodatkowe oddziały wewnątrz oraz poza miastem. Posiłki są ulokowane na północny zachód i będą przybywać do miasta w czasie walk wewnątrz.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
- Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
- Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
- Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
- Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
- Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
- Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
- Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
- Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
- Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
- Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
- Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
- Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
- Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
- Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
- Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
- Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
- Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
- Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
- Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
- Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
- Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
- Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
- Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
- Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
- Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
- Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
- Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
