Hex Commander: Misja 9 - Twierdza Hayton
Aktualizacja:
W tym scenariuszu po raz pierwszy będziesz atakował zamek, przez co twoja taktyka będzie inaczej wyglądać. Będziesz zmuszony prowadzić oblężenie, jednak jednostki jakie otrzymasz ułatwią to zadanie. Nie masz limitu czasowego, więc nie podejmuj pochopnych decyzji.

Rozpoczynasz nieopodal zamku, na zachodniej stronie. Na południu jest jedyny portal, co może utrudnić sprawę. Najważniejszymi jednostkami w twojej armii są 3 Katapulty. Mają dużą siłę ataku i większy zasięg niż kusznicy, co czyni je bardzo cennymi. Wykorzystaj ich do eliminacji oddziałów na murach lub ewentualnych kontrataków. Na początku powoli podejdź pod mury i zacznij eliminować Kuszników (czerwone półkole to główna linia obrony wroga).. Od północy zaatakuje mała grupa Kawalerii, wojska zebrane pod bramą wyruszą w stronę twoich oddziałów, a część Kuszników z drugiej strony zamku zmieni pozycję.
W armii przeciwnika, najtrudniejszymi jednostkami będą również Katapulty. Istnieję jednak proste rozwiązanie. Możesz użyć np. zwój Błyskawica czy Ognisty Deszcz, przyzwać nieumarłych na murach lub rzucić Szał na Katapultę. Lepsze, długoterminowe i oszczędniejsze rozwiązanie to przyzwanie Maga Bojowego. Skutecznie unieruchomi, a nawet zniszczy Katapulty. W tym czasie podprowadzisz swoje wojska pod mury i zajmiesz się eliminacją reszty oddziałów oraz bramy.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to o wiele większy garnizon do pokonania oraz kilka dodatkowych jednostek Kawalerii na północy. Każdy poziom trudności dodaje Katapulty na murach, zwłaszcza na zachodniej stronie. Szczególnie pożyteczny będzie zwój Deszcz Ognia, ponieważ wyeliminuje zwarte grupy wrogów, mimo bonusów do obrony. Zanim zaczniesz atak na zamek, poczekaj aż wszystkie jednostki z północy i z pod bramy uderzą na twoje pozycje.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Misja 1 - Złe wieści
- Hex Commander: Misja 2 - Lodowy róg
- Hex Commander: Misja 3 - Oblężenie
- Hex Commander: Misja 4 - Wieża Ezerath
- Hex Commander: Misja 5 - Słoneczna brama
- Hex Commander: Misja 6 - Ucieczka
- Hex Commander: Misja 7 - Równina Audin
- Hex Commander: Misja 8 - Valendorf
- Hex Commander: Misja 9 - Twierdza Hayton
- Hex Commander: Misja 10 - Skute Wzgórze
- Hex Commander: Misja 11 - Mroczna Puszcza
- Hex Commander: Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu
- Hex Commander: Misja 13 - Tir Assin
- Hex Commander: Misja 14 - Enalone
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Hayton
- Hex Commander: Misja 16 - Szturm na Rauenborn
- Hex Commander: Misja 17 - Ofensywa na wschodzie
- Hex Commander: Misja 18 - Gor Zubul
- Hex Commander: Misja 19 - Kerdan
- Hex Commander: Misja 20 - Wzgórze Kerrash
- Hex Commander: Misja 21 - Elfia Granica
- Hex Commander: Misja 22 - Wrota Alvina
- Hex Commander: Misja 23 - Kontratak
- Hex Commander: Misja 24 - Żelazna Pięść
- Hex Commander: Misja 25 - Bazar Dun
- Hex Commander: Misja 26 - Kazad Dir
- Hex Commander: Misja 27 - Forteca Dar - Dar
- Hex Commander: Misja 28 - Wieża Ary
- Hex Commander: Misja 29 - Wieża Światła
- Hex Commander: Misja 30 - Leże Smoka
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
