Hex Commander: Misja 1 - The Flood
Aktualizacja:
Pierwsza misja kampanii orków wprowadza nowego bohatera, który będzie towarzyszył ci przez większość część fabuły.

Misję rozpoczynasz na zachodnim krańcu mapy, posiadając pod kontrolą tylko swojego bohatera, smoka Agni (1). Jako jedyny w armii orków potrafi latać, co umożliwia poruszanie się ponad wieloma przeszkodami terenowymi. Potrafi podpalić przeciwników, dzięki czemu tracą oni 10 punktów zdrowia przez kilka tur. Zacznij przemieszczać się z wyspy na wyspę i oczyść ich z niedźwiedzi.
Kiedy dostaniesz się na główną wyspę, natrafisz na dwie skrzynie (2). Pierwsza zawiera mały eliksir leczenia, a drugi trochę monet. Teraz wystarczy, że zbliżysz się do oddziałów w pobliżu portalu i przejdą pod twoją kontrolę (3).
Z północy zaczną nadciągać wojska przeciwnika (4), głównie piechota imperium. Ustaw swoich łuczników na wieżach, a piechotę rozstaw tuż przed nimi. Niech wróg się zbliży do ciebie. Używaj smoka jak najczęściej. Oprócz możliwości podpalania jednostek, ten efekt może przenieść się na sąsiednie nieprzyjacielskie oddziały, jeśli jednostka zostanie zniszczona. Wykorzystaj to i postaraj się podpalić jak najwięcej oddziałów. Obrażenia od tej umiejętności omijają pancerz i działają na koniec twojej tury.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
