Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
Aktualizacja:
Stary przyjaciel jednego z twoich bohaterów, prosi o pomoc w walce z armią krasnoludów.

W tej misji będziesz musiał obronić osadę orków przed armią krasnoludów. Wojska wroga będą napierać tylko i wyłącznie od północy. Od drugiej tury masz do dyspozycji wszystkie jednostki sojusznicze oraz swoich bohaterów, w tym dodatkowego herosa - Rogdula.
Nie opuszczaj fortu (1)! Masz świetną pozycję obroną, z licznymi jednostkami dystansowymi na murach i wieżach. Na zachodzie jest ustawiony mag bojowy na maksymalnym poziomie. Możesz go zostawić na tej pozycji przez parę tur, dzięki czemu nikt nie przedostanie się do południowego wejścia. W forcie znajdziesz dwie skrzynie ze skarbami - mały eliksir zdrowia oraz zwój który zatrzyma jedną wrogą jednostkę. Sprowadź resztę oddziałów z pozostałych części fortu (2) i wspomóż północną bramę. Największym wyzwaniem są dziki bojowe i ciężko opancerzeni piechurzy(3). Owszem, armia krasnoludów również ma strzelców oraz działa, ale są na tyłach armii i włączą się do walki dość późno.
Wykorzystaj siłę nowego bohatera i jego umiejętności. Rokdgul świetnie nadaje się do zatrzymania marszu piechoty wroga. Może regenerować aż 20 punktów zdrowia, a co ważniejsze, zamrażać wrogów. Natomiast pikinierzy orków, bez problemu poradzą sobie z dzikami (posiadają ten sam bonus do ataku, jakby walczyli z kawalerią ludzi). Warto trzymać pikinierów na ufortyfikowanych pozycjach (4), dzięki czemu dłużej wytrzymają w starciu z wrogiem. Staraj się nie opuszczać pozycji, ponieważ znacznie łatwiej jest bronić się w bramie fortu. Wykorzystaj ukształtowanie terenu, zasieki oraz przewagę wyższej pozycji. Możesz też blokować wrogów w wąskich przejściach przed bramą, pomiędzy zasiekami.
Jeśli boisz się o stan zdrowia swojej armii, trzymaj Rokgdul'a lub innego bohatera na pierwszej linii i przywołaj przez teleport Szamana. Będziesz mógł w ten sposób wzmocnić swoje wojska, a Rogdul nie tylko długo wytrzyma ataki wroga, ale też skutecznie wytrąci z impetu natarcie krasnoludów.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
