Misja 21 - Starzy sojusznicy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
Aktualizacja:
Stary przyjaciel jednego z twoich bohaterów, prosi o pomoc w walce z armią krasnoludów.

W tej misji będziesz musiał obronić osadę orków przed armią krasnoludów. Wojska wroga będą napierać tylko i wyłącznie od północy. Od drugiej tury masz do dyspozycji wszystkie jednostki sojusznicze oraz swoich bohaterów, w tym dodatkowego herosa - Rogdula.
Nie opuszczaj fortu (1)! Masz świetną pozycję obroną, z licznymi jednostkami dystansowymi na murach i wieżach. Na zachodzie jest ustawiony mag bojowy na maksymalnym poziomie. Możesz go zostawić na tej pozycji przez parę tur, dzięki czemu nikt nie przedostanie się do południowego wejścia. W forcie znajdziesz dwie skrzynie ze skarbami - mały eliksir zdrowia oraz zwój który zatrzyma jedną wrogą jednostkę. Sprowadź resztę oddziałów z pozostałych części fortu (2) i wspomóż północną bramę. Największym wyzwaniem są dziki bojowe i ciężko opancerzeni piechurzy(3). Owszem, armia krasnoludów również ma strzelców oraz działa, ale są na tyłach armii i włączą się do walki dość późno.
Wykorzystaj siłę nowego bohatera i jego umiejętności. Rokdgul świetnie nadaje się do zatrzymania marszu piechoty wroga. Może regenerować aż 20 punktów zdrowia, a co ważniejsze, zamrażać wrogów. Natomiast pikinierzy orków, bez problemu poradzą sobie z dzikami (posiadają ten sam bonus do ataku, jakby walczyli z kawalerią ludzi). Warto trzymać pikinierów na ufortyfikowanych pozycjach (4), dzięki czemu dłużej wytrzymają w starciu z wrogiem. Staraj się nie opuszczać pozycji, ponieważ znacznie łatwiej jest bronić się w bramie fortu. Wykorzystaj ukształtowanie terenu, zasieki oraz przewagę wyższej pozycji. Możesz też blokować wrogów w wąskich przejściach przed bramą, pomiędzy zasiekami.
Jeśli boisz się o stan zdrowia swojej armii, trzymaj Rokgdul'a lub innego bohatera na pierwszej linii i przywołaj przez teleport Szamana. Będziesz mógł w ten sposób wzmocnić swoje wojska, a Rogdul nie tylko długo wytrzyma ataki wroga, ale też skutecznie wytrąci z impetu natarcie krasnoludów.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 1 - The Flood | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 3 - Obrona Vraaktu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 6 - Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 8 - Przekraczanie granicy | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 9 - Spotkanie z orkami | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 11 - Przybrzeżny obóz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 13 - Górne Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 14 - Wykręcone wzgórza | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 15 - Źródło deszczu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 16 - Winowajcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 17 - Obrona Drogoru | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 18 - Mroźne Wierchy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 19 - Przygotowania do oblężenia | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 21 - Starzy sojusznicy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 22 - Wspólny wróg | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 23 - Harmstead | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 28 - Płomienny Ołtarz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 30 - Bitwa pod Arradan | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
